Skip to main content
Beantwoord

esim opnieuw downloaden

• 18 maart 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Esim gedownload, fysieke sim geblokkeerd, telefoon moeten resetten en esim is weg. 

Kan hem niet meer activeren maar mijn telefoon niet herstellen zonder sms verificatie 

Beste antwoord door eric

Een esim kan eenmalig worden gedownload, dat is dus gelukt. Daarna heeft jouw telefoon door een fout de esim weer verwijderd, dan geldt weg = weg. Een fysieke sim heeft mijn voorkeur, esim lijkt makkelijk,  maar als je eens een andere telefoon nodig hebt kun je dat niet zomaar wisselen.  

Je zult een nieuwe esim moeten bestellen en downloaden. Als je geen toegang meer hebt tot je account zou je, met legitimatie,  even langs een Odido winkel kunnen gaan, dan kunnen die het snel oplosssen.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8642 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Een esim kan eenmalig worden gedownload, dat is dus gelukt. Daarna heeft jouw telefoon door een fout de esim weer verwijderd, dan geldt weg = weg. Een fysieke sim heeft mijn voorkeur, esim lijkt makkelijk,  maar als je eens een andere telefoon nodig hebt kun je dat niet zomaar wisselen.  

Je zult een nieuwe esim moeten bestellen en downloaden. Als je geen toegang meer hebt tot je account zou je, met legitimatie,  even langs een Odido winkel kunnen gaan, dan kunnen die het snel oplosssen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen