Hi @OnnoDV, ik neem het stokje even over van mijn collega! Excuses voor de late reactie, je topic was tussen wal en schip beland, waardoor we deze niet hebben gezien. Wel zo fijn als de eSIM het ook doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het delen van de screenshots. Ik zie dat de eSIM goed staat ingesteld en dat je dochter beschikt over de juiste eSIM. Deze staat ook op geactiveerd in ons systeem onder haar nummer.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in haar telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van haar toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een iPhone doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. Er zullen geen gegevens etc. verloren gaan.
Mocht dat niet lukken, zullen we uiteraard een nieuwe eSIM voor je bestellen. Ik hoop dat dat dan de oplossing biedt. Zo niet, dan kunnen we eventueel kosteloos een nieuwe fysieke simkaart bestellen. Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Duurt dat te lang? Dat kun je het beste langsgaan in één van onze winkels, daar kunnen mijn collega je direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM of een fysieke simkaart. Ze kunnen dan ook gelijk meekijken of alles in het toestel goed staat ingesteld!
Ik hoor het graag van je!