Vandaag mijn nieuwe iPhone opgehaald in de winkel. Had wat problemen met het overzetten van de eSim.
Uiteindelijk een nieuwe eSim aangevraagd en ingesteld op mijn telefoon. Het activeren lijkt gelukt, maar ik heb geen internet en kan niet bellen. Rechtsboven zie ik dat ik geen verbinding heb.
De eSim lijkt te werken, want ik kan mijn sim gewoon unlocken met mijn pincode. Mobiel netwerk automatisch selecteren uitzetten en handmatig T-Mobile aanklikken helpt niet. Ook de APN instellingen aanpassen helpt helaas niet. Opnieuw opstarten helpt ook niet. Ondanks de activatie van een nieuwe eSim, blijft het netwerk op mijn oude telefoon wel werken.
Het lijkt erop alsof hij mijn nummer niet aan de eSim kan koppelen, want ik zie bij “primair” ook geen telefoonnummer staan.
Wat kan ik nog doen?
Model telefoon: iPhone 15 Pro Max
edit: op mijn oude telefoon heb ik plotseling ook geen netwerkverbinding meer.
Alvast bedankt!