Skip to main content
Beantwoord

Esim downloaden

• 23 december 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo,

Als ik mijn eSim wil activeren kom ik op een pagina uit die op slot is. Mij oude simkaart is al gedeactiveerd, waardoor ik dus niet bereikbaar ben. Ik heb geen eSim ontvangen via de mail.

Kan dit (snel) opgelost worden?

Beste antwoord door eric

Het snelste kun je dit oplossen door met legitimatie naar een Odido shop te gaan. Morgenmiddag sluiten alle servicekanalen en winkels. Maar morgenochtend zijn ze nog open.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8336 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Het snelste kun je dit oplossen door met legitimatie naar een Odido shop te gaan. Morgenmiddag sluiten alle servicekanalen en winkels. Maar morgenochtend zijn ze nog open.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Yourik8, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM geactiveerd kan worden, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je deze melding te zien in de app? Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of je hetzelfde te zien krijgt? Graag wil ik met je meekijken bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, straatnaam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Laat je weten of het inmiddels al is gelukt of dat je nog hulp hierbij nodig hebt? We horen het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen