Skip to main content
Beantwoord

eSIM cannot be activated

  • 20 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hello. I ordered to switch to eSIM. After scanning the QR code and after waiting for some time, I got an error saying that activation failed. My physical SIM still works but the eSIM shows - “No service”.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @monoidcat 

Heb je de eSIM al geactiveerd in je Odido account?

Anders zou je het beste langs een Odido winkel kunnen gaan, daar kunnen ze je direct verder helpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21550 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2023

Hallo @monoidcat 

Heb je de eSIM al geactiveerd in je Odido account?

Anders zou je het beste langs een Odido winkel kunnen gaan, daar kunnen ze je direct verder helpen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 oktober 2023

Hi. Yes, I activated the eSIM in the account. But the activation failed. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 24 oktober 2023

Hi @monoidcat 

You can visit a Odido shop and my colleagues will look into this and make sure the eSim is activated. Please bring your ID so they can help you. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen