Skip to main content

Goedemiddag, 

ik heb een Odido account en heb ook een Apple Smartwatch Ultra 2 gekocht, echter kan ik de sim niet activeren op mijn smart Watch. Ik krijg de melding : je Odido account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido Nl.

ik heb het horloge al losgekoppeld van de telefoon en opnieuw gekoppeld. Werkt niet. De netwerkinstellingen gereset op de telefoon, maar dit werkt ook niet.

 

graag vernemen wat te doen zodat het horloge werkt.

 

Hallo @Marco200176, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Op dit moment speelt er een technische issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Als ik op je e-maildres zoek, kom ik een zakelijk abonnement tegen, waarvan het nummer eindigt op ***5877, kan dat kloppen? Als je bovenstaande informatie mij kunt delen, zet ik het gelijk voor je door! 


Reageer