Mijn fysieke sim is gedeactiveerd maar de esim activatie is vastgelopen, kunnen jullie mijn esim resetten?
Ik heb perongeluk eerst mijn sim omgezet naar esim voor dat ik de QR code scande. Ik kan momenteel niet bellen want ik heb geen data meer
eSIM activeren werkt niet
Beste antwoord door Jari00
Hoi Jari, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld. Deze staat voor je klaar om te downloaden en activeren op deze pagina in Mijn Odido: Sim Toestel & Smartwatch | Odido
Heb je toegang tot Mijn Odido? Zo niet, dan kan je eenmalig inloggen via iDIN-verificatie. Lukt dit ook niet? Dan moet ik je vragen om langs 1 van onze Odido Shops te gaan. Alle Odido Shops bij je in de buurt vind je op deze pagina. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊
Ik heb het uiteindelijk zelf opgelost, alleen heb ik nu, en heel slecht signaal, 1 bar. En heb ik 1 “personal” eSIM vast op activating. Dat is door mijn fout. Is het mogelijk om dit op te lossen zonder naar de winkel te gaan?
Vriendelijke groeten,
Jari van Uden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.