Skip to main content

eSIM activeren werkt niet

  • 14 december 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

ik heb een tijd geleden een esim aangevraagd om mijn huidige sim te vervangen. Activeren werkte niet, normale simkaart bleef wel werken.

Mijn normale simkaart is er nu ook mee gestopt, dus kan jullie niet bellen.

Kan iemand even meekijken wat er mis is met mijn esim?

 

groeten,

jasper

Uitgelichte reactie

17 december 2024

Goedemorgen ​@Jasper95, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken bij het nummer uit je profiel en ik zie geen eSIM gelinkt aan je abonnement. Er staat ook niet 1 klaar voor activatie. Gaat het wel om het juiste nummer? Op welke manier had je deze aangevraagd? Was dat via je Mijn Odido acocunt? Ik zie dat je oude simkaart nog wel actief is. Het gaat om simkaartnummer wat eindigt op ***0509. Ben je nog in het bezit van deze simkaart? Kun je die dan in je toestel plaatsen en opnieuw opstarten om te kijken of die werkt? 

Zo niet, dan kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en per mail naar je versturen. Je kunt de QR-code dan scannen, zodat deze gekoppeld staat aan je abonnement. De activatie kunnen wij dan voor je in orde maken. 

Ik hoor het graag van je! 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je nieuwe eSIM inmiddels actief is, maar mocht dat niet zo zijn; zet dan je postcode + huisnummer nog in je profiel. Dan kijk ik meteen met je mee om 'm te activeren! đŸ˜Š


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 december 2024

Beste Marciano,

 

esim is nog niet actief. Ik heb mijn profiel bijgewerkt met postcode en huisnummer. 
 

grtn,

Jasper


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
Uitgelichte reactie

Goedemorgen ​@Jasper95, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken bij het nummer uit je profiel en ik zie geen eSIM gelinkt aan je abonnement. Er staat ook niet 1 klaar voor activatie. Gaat het wel om het juiste nummer? Op welke manier had je deze aangevraagd? Was dat via je Mijn Odido acocunt? Ik zie dat je oude simkaart nog wel actief is. Het gaat om simkaartnummer wat eindigt op ***0509. Ben je nog in het bezit van deze simkaart? Kun je die dan in je toestel plaatsen en opnieuw opstarten om te kijken of die werkt? 

Zo niet, dan kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en per mail naar je versturen. Je kunt de QR-code dan scannen, zodat deze gekoppeld staat aan je abonnement. De activatie kunnen wij dan voor je in orde maken. 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen