Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je nieuwe eSIM inmiddels actief is, maar mocht dat niet zo zijn; zet dan je postcode + huisnummer nog in je profiel. Dan kijk ik meteen met je mee om 'm te activeren!
Beste Marciano,
esim is nog niet actief. Ik heb mijn profiel bijgewerkt met postcode en huisnummer.
grtn,
Jasper
Goedemorgen @Jasper95, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken bij het nummer uit je profiel en ik zie geen eSIM gelinkt aan je abonnement. Er staat ook niet 1 klaar voor activatie. Gaat het wel om het juiste nummer? Op welke manier had je deze aangevraagd? Was dat via je Mijn Odido acocunt? Ik zie dat je oude simkaart nog wel actief is. Het gaat om simkaartnummer wat eindigt op ***0509. Ben je nog in het bezit van deze simkaart? Kun je die dan in je toestel plaatsen en opnieuw opstarten om te kijken of die werkt?
Zo niet, dan kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en per mail naar je versturen. Je kunt de QR-code dan scannen, zodat deze gekoppeld staat aan je abonnement. De activatie kunnen wij dan voor je in orde maken.
Ik hoor het graag van je!