Ik kan mijn eSIM niet activeren.
In de app moet ik mezelf verifiëren. Dit kan niet met een sms, omdat mijn oude simkaart kapot is.
Als ik dit via iDIN doe, word ik na het verifiëren in mijn bank app doorgestuurd naar een loginpagina van Odido.
Hier kan ik vervolgens niet inloggen, omdat dit alleen kan met sms-verificatie (wat niet mogelijk is vanwege de kapotte simkaart).
Hallo
Dat gaat niet zoals je had gehoopt, maar je bent hier op de juiste plaats.
Zorg dat je, je klantnummer in je profiel hebt staan en vul je profiel verder zo veel mogelijk aan. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator zien. Dit zorgt ervoor dat de moderator je sneller en beter op weg kan helpen.
De moderators reageren vanzelf op dit topic, dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Goedemorgen
Goedemorgen
Hoi Anouk,
Het is inderdaad gelukt. Ik kreeg de oude simkaart half aan de praat waardoor ik kon verifiëren met sms.
Het probleem dat ik had bij het verifiëren met iDIN is er nog steeds. Dit is alleen meer iets voor jullie developers. Volgens mij gaat het mis omdat mijn bank app (bunq) me doorstuurt naar de website van Odido, in plaats van naar de app. Hierdoor kan de verificatie niet voltooid worden, omdat ik in de browser niet ben ingelogd, en ook niet kan inloggen zonder sms-verificatie.
Hi
Hallo, ik ben mijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie dus heb ik een eSIM besteld. Ik heb al meerdere keren geprobeerd een te installeren, maar elke keer krijg ik de foutmelding van mijn iphone dat het activeren niet lukt en ik contact op moet nemen met tmobile. Waar ligt dit aan? Wat kan ik doen? ALvast bedankt.
Hallo, ik ben mijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie dus heb ik een eSIM besteld. Ik heb al meerdere keren geprobeerd een te installeren, maar elke keer krijg ik de foutmelding van mijn iphone dat het activeren niet lukt en ik contact op moet nemen met tmobile. Waar ligt dit aan? Wat kan ik doen? ALvast bedankt.
Er zit dus geen simkaart in mijn telefoon, omdat ik die kwijt ben, misschien ligt het daaraan? Ik ben ondertussen ook terug in Nederland.
Hi!
I have exactly the same problem Jelle I can't activate my eSim. When I want to do it iDIN is sending me back to login page.
Me new eSIM is ending 5676. Could you please help me?
Thank you!
Greetings Marcelina
Hallo, ik ben mijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie dus heb ik een eSIM besteld. Ik heb al meerdere keren geprobeerd een te installeren, maar elke keer krijg ik de foutmelding van mijn iphone dat het activeren niet lukt en ik contact op moet nemen met tmobile. Waar ligt dit aan? Wat kan ik doen? ALvast bedankt.
Er zit dus geen simkaart in mijn telefoon, omdat ik die kwijt ben, misschien ligt het daaraan? Ik ben ondertussen ook terug in Nederland.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.