Skip to main content

Ik kan de geleverde esim niet activeren nadat ik hem volgens de geleverde instructies heb toegevoegd aan mijn nieuwe telefoon (abbo verlengd).

Via de chatbot ben ik uiteindelijk bij het activeren uitgekomen, maar daar krijg ik een foutmelding:

Probleem bij het ophalen van je gegevens.

Je hebt nog geen esim besteld voor jouw nummer...?

Wat nu?

 

Mvg

Hallo @BaxtorE 

werkt de vorige simkaart nog wel? Waarschijnlijk is de eSIM niet gekoppeld aan je nummer. Je kan morgen het beste even langs een Odido winkel gaan zodat ze je daar direct kunnen helpen.


De vorige simkaart werkt gelukkig nog wel, maar het is niet echt handig om hiervoor naar een winkel te moeten. Kies natuurlijk niet voor niets voor om alles thuis gestuurd te krijgen.

 


@BaxtorE 

Gebruik je oude simkaart voor nu en hopelijk kan een moderator je helpen 🙂

Heb je je klantnummer ingevuld in je community profiel?


Hi waqqas,

Het is nu opgelost, heb maar gewoon gebeld naar Odido. Ze hebben hem daar meteen kunnen activeren. 

Na een herstart werkte het.

 

Bedankt voor de hulp.


Reageer