Skip to main content

Beste Odido,

Ik heb inmiddels meer dan 3 uren met jullie telefonisch gebeld. Ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal al voor het abonnement maar sta nog steeds met lege handen.. Ik vroeg aan de collega om mij door te sturen naar een andere collega maar er wordt letterlijk gezegd ‘’niemand wilt u op dit moment helpen’’ omdat niemand het antwoord weet.. Sorry maar dit is echt slecht.

Ik probeer mijn e-sim te activeren. Heb de QR code gescand op mijn mobiel maar moet nu nog op de activeer knop klikken. Mijn simkaart in mijn oude telefoon werkt gewoon nog en daar zou de code heen moeten worden gestuurd. Deze komt alleen niet aan… Alle andere berichtjes en belletjes naar het nummer werkt wel. Dus de simkaart werkt nog gewoon..

Wat te doen?! 

Hallo @masteringrid 

Je kan ook even langs een Odido winkel gaan, ze kunnen de eSIM daar direct voor je activeren.

Hoi Ingrid, van harte welkom op de Community! Gaat het om het zakelijke nummer **78? En heb je wel contact opgenomen met de zakelijke klantenservice? Wellicht dat er daar wat onduidelijkheid is ontstaan. Heb je toegang tot je Mijn Odido-account? Zo ja, dan kan ik een nieuwe eSIM voor je bestellen en klaarzetten in Mijn Odido. Heb je mijn verificatiecode per SMS zojuist ontvangen? Als je deze hier aan me doorgeeft bestel ik je nieuwe eSIM. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer