Ik denk graag met je mee. Op welke manier heb je de eSIM proberen te activeren? Van welk toestel maak jij gebruik en is je toestel voorzien van de laatste software update? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het gelukt is om een eSIM te kopen.
Ik denk graag met je mee. Op welke manier heb je de eSIM proberen te activeren? Van welk toestel maak jij gebruik en is je toestel voorzien van de laatste software update? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het gelukt is om een eSIM te kopen.
Het is fijn dat je meehelpt Hajar, maar mijn case is al vanaf vorige week dinsdag in behandeling en ik kan nog steeds nergens bij waardoor dit enorm frustrerend is.
Ik begrijp dat je direct een oplossing wilt hebben. Jouw case is in behandeling bij onze technische specialisten en zullen je van een terugkoppeling voorzien zodra er een update is. Nogmaals excuses voor het ongemak!
@CorbVN in mijn geval is het opgelost na 48uur. Blijkbaar zat er een blokkade op de esim, die is automatisch verwijderd na 48 uur. Nu werkt het voor mij!
(In de tussentijd was er wel een IT case aangemaakt, ik weet niet zeker of dat nog wat gedaan heeft...)
Hi, could anyone confirm if it's really necessary to wait 48 hours? It doesn't make much that one would have to be two days without service. I've activated eSIM and have no service, how can I solve the problem quicker?
Hi, I also have the same issue. I have got my phone stolen and I am trying to enable my new esim in Greece but with no luck.
I spoke with the chat but no luck yet. They said they will make an incident but I really need this since I have major issues with two step authentications and possibly with Corona rules and travelling which requires documents I need to retrieve.
Could you perhaps add me to the loop on how the issue above was fixed? I have now the Samsung Flip 3 (previous used to be iphone).
If you have activated an eSIM while not being in The Netherlands, then there is indeed a barring for 48 hours on services abroad. This is a measure to prevent fraud, for example when your phone has been stolen or account has been hacked. After the 48 hours, the barring will be removed automatically.
If you have any other questions, feel free to ask!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.