Hi @xpw1234, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor een eSIM bent gegaan, ik zoek dit graag voor je uit! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat er op dit moment aan je nummer nog een fysieke simkaart gekoppeld staat. Daarnaast zie ik dat je je abonnement bij ons hebt verlengd met een eSIM, daar zijn we blij mee! Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen, maar het nieuwe abonnement gaat wel pas van start, zodra je huidige is verlopen. Je huidige contract (met fysieke simkaart) loopt nog tot en met 16-2-2025. Bij je verlenging zie ik dat deze van start gaat op 17-02-2025, vandaar dat je nu ook nog geen gebruik kunt maken van je eSIM. Deze zal automatisch worden geactiveerd, zodra je nieuwe abonnement van start gaat. Je kunt tot die tijd gebruikmaken van je fysieke simkaart.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Hi @xpw1234, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor een eSIM bent gegaan, ik zoek dit graag voor je uit! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat er op dit moment aan je nummer nog een fysieke simkaart gekoppeld staat. Daarnaast zie ik dat je je abonnement bij ons hebt verlengd met een eSIM, daar zijn we blij mee! Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen, maar het nieuwe abonnement gaat wel pas van start, zodra je huidige is verlopen. Je huidige contract (met fysieke simkaart) loopt nog tot en met 16-2-2025. Bij je verlenging zie ik dat deze van start gaat op 17-02-2025, vandaar dat je nu ook nog geen gebruik kunt maken van je eSIM. Deze zal automatisch worden geactiveerd, zodra je nieuwe abonnement van start gaat. Je kunt tot die tijd gebruikmaken van je fysieke simkaart.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Ok heel fijn, dank je wel, het is helder
@xpw1234 Fijn dat het helder is! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe!