Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren

  • 18 juni 2024
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, ik kan mijn eSIM niet activeren. Ik heb de QR code gescand en de eSIM staat wel in mijn telefoon, maar in de Odido app kan ik deze niet terug vinden en dus ook niet activeren.

Beste antwoord door davekok

Pharwin van Odido schreef:

@davekok  Top, thanks voor de bevestiging. Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd! Start even je toestel opnieuw op, daarna zou het moeten werken! 😄

Het werkt! Bedankt voor de hulp :)

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21078 reacties
  • 18 juni 2024

Hallo @davekok 

Werkt de fysieke simkaart nog wel? De snelste oplossing is om even langs een Odido shop te gaan, ze kunnen je daar direct helpen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2024

Mijn oude fysieke simkaart werkt nog wel, die gebruik ik nu. In een ander topic las ik dat een Odido medewerker iemand met hetzelfde probleem heeft geholpen met het activeren. Die zei dat het op dit moment niet mogelijk is om als klant zelf de eSIM te activeren, maar dat iemand van Odido dat wel kan (ook online). Zou dat ook mogelijk zijn? Scheelt mij weer een tripje :)


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @davekok, van harte welkom op onze Community, ik kan je hier zeker bij helpen! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen. De één eindigt op ***4553 en de ander op ****3525. Kun je aangeven om welk nummer het gaat? Of ze het anders in je profiel, dan kan ik met je meekijken of ik een eSIM voor je kan activeren! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2024

Hallo, het gaat om ****3525.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@davekok  Top, thanks voor de bevestiging. Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd! Start even je toestel opnieuw op, daarna zou het moeten werken! 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2024
Pharwin van Odido schreef:

@davekok  Top, thanks voor de bevestiging. Ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd! Start even je toestel opnieuw op, daarna zou het moeten werken! 😄

Het werkt! Bedankt voor de hulp :)


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@davekok Geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen