Hoi @emilcristen, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement (verlenging) op 14 juli start. Op die datum kan je de code scannen en dan wordt 'ie automatisch geactiveerd!
Hoi @emilcristen, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement (verlenging) op 14 juli start. Op die datum kan je de code scannen en dan wordt 'ie automatisch geactiveerd!
Helaas,
Vanmorgen mijn code opnieuw gescand, telefoon herstart, maar vooralsnog geen geregistreerde eSim en dus ook niet bereikbaar zo het nu lijkt.
:(
Hallo @emilcristen ik heb gelijk meegekeken en het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de activatie. Geen zorgen, ik heb de eSIM zojuist handmatig op een andere manier voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en is ook actief. Start je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken!
Hallo @emilcristen ik heb gelijk meegekeken en het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de activatie. Geen zorgen, ik heb de eSIM zojuist handmatig op een andere manier voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en is ook actief. Start je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken!
Hoi,
Ik probeer de code te scannen, maar helaas… krijg een melding dat deze al een keer is gebruikt. Hier kan ik dus helemaal niets mee. De e-Sim is ook verdwenen van mijn mobiel. grrr, not happy omdat ik nu ook zakelijk niet meer bereikbaar ben!
@emilcristen de code hoeft niet nog een keer gescand te worden. Deze kun je altijd maar 1x scannen, zodat de koppeling met je toestel kan worden gemaakt. Dat is (als het goed is) al gebeurd. De activatie heb ik voor je voltooid. Kun je je toestel opnieuw opstarten om te kijken of het werkt?
Mocht het niet werken, kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en klaarzetten in je Mijn Odido account of per mail naar je versturen. Let op: scan dan alleen de QR-code met je toestel. De activatie kan ik dan voor je in orde maken!
@emilcristen de code hoeft niet nog een keer gescand te worden. Deze kun je altijd maar 1x scannen, zodat de koppeling met je toestel kan worden gemaakt. Dat is (als het goed is) al gebeurd. De activatie heb ik voor je voltooid. Kun je je toestel opnieuw opstarten om te kijken of het werkt?
Mocht het niet werken, kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en klaarzetten in je Mijn Odido account of per mail naar je versturen. Let op: scan dan alleen de QR-code met je toestel. De activatie kan ik dan voor je in orde maken!
Hoi Pharwin,
Ik heb een herstart al geprobeerd en dat heeft niet gewerkt. Een nieuwe eSim per mail zou wel op prijs gesteld worden. Des te sneller ben ik weer up-and-running voor mijn klanten.
Alvast ontzettend bedankt.
@emilcristen geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je de QR-code alleen scannen? Dan kan ik daarna de activatie voor je in orde maken! Stuur even een reactie in dit topic, zodra je de nieuwe QR-code hebt gescand. Dan ga ik daarna voor je aan de slag om de activatie in orde te maken!
@emilcristen geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je de QR-code alleen scannen? Dan kan ik daarna de activatie voor je in orde maken! Stuur even een reactie in dit topic, zodra je de nieuwe QR-code hebt gescand. Dan ga ik daarna voor je aan de slag om de activatie in orde te maken!
Hey Pharwin,
Wat gaat dit super snel zo! Complimenten!!
Ik heb de QR gescand en hij staat nu op mijn telefoon. Als jij de activatie kunt regelen dan zou dat super zijn.
@emilcristen, geen dank en graag gedaan! Dank voor je reactie. Ik heb zojuist de nieuwe eSIM voor je geactiveerd. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken. Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
Sorry voor de late reactie, maar het is ondertussen gelukt. Ik ben weer up and running :)
Dank je wel voor alles
@emilcristen Fijn dat het is gelukt en dat je weer bereikbaar bent! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!
Hallo @Karin1998, ik kan je hierbij helpen! Als je een eSIM hebt aangeschaft, kun je via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim de QR-code scannen. Op dat moment staat de eSIM gekoppeld aan je toestel, maar is deze nog niet geactiveerd. Je kunt 'm zelf activeren via je Mijn Odido account middels dezelfde link onder het kopje '’sim activeren'’. We raden altijd aan om een simkaart/eSIM te activeren op ons Nederlands netwerk. Mocht er tijdens de activatie iets fouts gaan, dan zit het netwerk van de buitenlandse provider ertussen, en wordt het lastiger om het probleem op te lossen.
Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zag in je account dat er een eSIM klaarstond voor activatie. Het gaat om simkaartnummer eindigend op ****7697 en deze heb ik gelijk voor je geactiveerd! Je eSIM staat nu gekoppeld en is ook geactiveerd. Als je je toestel even opnieuw opstart, kun je er gelijk gebruik van maken!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem gehaad omdat ik het in het buitenland moest doen - omdat mijn telefoon gestolen werdt. Om in veel van mijn accounts in te kunnen logen heb ik mijn oorspronkelijke telefoonnummer nodig, zou het mogelijk zijn om het ook geactiveerd te kunnen krijgen, om mijn oorspronkelijke nummer aan mijn nieuwe ESim te kunnen koppelen? Dankewel alvast
Hallo @SanneHerrera, welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee naar wat er mogelijk is. Echter, zie ik dat niet alle gegevens in je profiel ingevuld zijn. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Kun je die invullen? Daarnaast zie ik ook dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Ik gok dat het de geboortedatum van één van je ouders is. Kun je de juiste geboortedatum in je profiel vermelden? Dan kan ik daarna met je meekijken!
Hoi beset Pharwin, dankjewel voor je reactie! Ik heb heb ze allebei ingevuld, en ja dat was correct het staat aan een van me ouders! Dankjewel alvast
@SanneHerrera dank voor het aanvullen! Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat er een eSIM klaarstaat voor activatie. Had je de QR-code al gescand? Ik heb je eSIM zojuist geactiveerd. Als je je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Beste Pharwin, ik had het al wel gedaan maar het is gelukt!!! Heel heel fijn, dankjewel voor je hulp!!
Goedemorgen @SanneHerrera, fijn dat het is gelukt! Geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag en alvast een mooi weekend gewenst!