Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren

  • 7 January 2024
  • 36 reacties
  • 3459 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden mijn ESIM geactiveerd, maar deze lijkt niet te werken. Na het activeren kreeg ik de melding neem telefonisch contact op. Dit is alleen lastig aangezien ik voor langere tijd in het buitenland zit. 
De ESIM is niet terug te vinden in mijn Odido hier staat nog altijd mijn 3 in 1 sim.. hopelijk heeft iemand een idee hoe ik deze simkaart als nog kan laten werken? Aangezien ik nu helemaal niet bereikbaar ben. 


 

 

Hoi @emilcristen, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement (verlenging) op 14 juli start. Op die datum kan je de code scannen en dan wordt 'ie automatisch geactiveerd! 😄


Hoi @emilcristen, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement (verlenging) op 14 juli start. Op die datum kan je de code scannen en dan wordt 'ie automatisch geactiveerd! 😄

Helaas,

Vanmorgen mijn code opnieuw gescand, telefoon herstart, maar vooralsnog geen geregistreerde eSim en dus ook niet bereikbaar zo het nu lijkt.

:(

 


Hallo @emilcristen ik heb gelijk meegekeken en het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de activatie. Geen zorgen, ik heb de eSIM zojuist handmatig op een andere manier voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en is ook actief. Start je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken! 


Hallo @emilcristen ik heb gelijk meegekeken en het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de activatie. Geen zorgen, ik heb de eSIM zojuist handmatig op een andere manier voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en is ook actief. Start je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken! 

Hoi, 

Ik probeer de code te scannen, maar helaas… krijg een melding dat deze al een keer is gebruikt. Hier kan ik dus helemaal niets mee. De e-Sim is ook verdwenen van mijn mobiel. grrr, not happy omdat ik nu ook zakelijk niet meer bereikbaar ben!

 

 


@emilcristen de code hoeft niet nog een keer gescand te worden. Deze kun je altijd maar 1x scannen, zodat de koppeling met je toestel kan worden gemaakt. Dat is (als het goed is) al gebeurd. De activatie heb ik voor je voltooid. Kun je je toestel opnieuw opstarten om te kijken of het werkt? 

Mocht het niet werken, kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en klaarzetten in je Mijn Odido account of per mail naar je versturen. Let op: scan dan alleen de QR-code met je toestel. De activatie kan ik dan voor je in orde maken! 


@emilcristen de code hoeft niet nog een keer gescand te worden. Deze kun je altijd maar 1x scannen, zodat de koppeling met je toestel kan worden gemaakt. Dat is (als het goed is) al gebeurd. De activatie heb ik voor je voltooid. Kun je je toestel opnieuw opstarten om te kijken of het werkt? 

Mocht het niet werken, kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je bestellen en klaarzetten in je Mijn Odido account of per mail naar je versturen. Let op: scan dan alleen de QR-code met je toestel. De activatie kan ik dan voor je in orde maken! 

Hoi Pharwin,

Ik heb een herstart al geprobeerd en dat heeft niet gewerkt. Een nieuwe eSim per mail zou wel op prijs gesteld worden. Des te sneller ben ik weer up-and-running voor mijn klanten.

 

Alvast ontzettend bedankt.


@emilcristen geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je de QR-code alleen scannen? Dan kan ik daarna de activatie voor je in orde maken! Stuur even een reactie in dit topic, zodra je de nieuwe QR-code hebt gescand. Dan ga ik daarna voor je aan de slag om de activatie in orde te maken!


@emilcristen geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je de QR-code alleen scannen? Dan kan ik daarna de activatie voor je in orde maken! Stuur even een reactie in dit topic, zodra je de nieuwe QR-code hebt gescand. Dan ga ik daarna voor je aan de slag om de activatie in orde te maken!

Hey Pharwin, 

Wat gaat dit super snel zo! Complimenten!!

Ik heb de QR gescand en hij staat nu op mijn telefoon. Als jij de activatie kunt regelen dan zou dat super zijn.

 

 


@emilcristen, geen dank en graag gedaan! Dank voor je reactie. Ik heb zojuist de nieuwe eSIM voor je geactiveerd. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken. Ik hoor het graag van je! 😊


Hoi Pharwin,

Sorry voor de late reactie, maar het is ondertussen gelukt. Ik ben weer up and running :)

Dank je wel voor alles

 


@emilcristen Fijn dat het is gelukt en dat je weer bereikbaar bent! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Reageer