Skip to main content


Hi, kunt u mij misschien helpen? Ik had graag willen bellen naar jullie maar dat kan nu niet omdat mijn simkaart niet werkt. Gisteren was ik in duitsland, en mijn 5G deed het niet. Ik heb toen wat dingen aangevinkt, en toen heb ik ook mijn e-sim verwijderd.. nu werkt mijn mobiel internet helemaal niet meer, en heb ik ook geen service op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd een nieuwe e-sim te downloaden via de mijn odido app, maar zodra ik hem wil openen geeft die aan dat de pagina op slot zit. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Hoi Ceydarzd, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je nu helemaal geen bereik meer hebt. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Lukt het om 'm nu te downloaden en te activeren? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Ceydarzd, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je nu helemaal geen bereik meer hebt. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Lukt het om 'm nu te downloaden en te activeren? Ik hoor het graag van je! 😄

Marciano ontzettend bedankt! Ik kan hem alleen nog niet verifieren doordat ik geen smsjes binnen kan krijgen op mijn telefoon, maar dat wordt nu geregeld met een andere collega die mij heeft geholpen. Nogmaals bedankt! 


Hi ​@Ceydarzd Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊


Ik heb dezelfde situatie: mijn contract is verlengd met een wijziging van simkaart naar eSIM.

Brief met QR code  ontvangen en ingevoerd op telefoon, maar activatie via de app of website is niet mogelijk.

Geen optie om esim te activeren


Goedemorgen ​@MickeyV, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je hebt verlengd met een eSIM. Echter, is deze op de één of andere manier niet geactiveerd. Ook zie ik de optie om deze te activeren niet terug in je Mijn Odido account. Geen zorgen, ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Goedemorgen ​@MickeyV, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je hebt verlengd met een eSIM. Echter, is deze op de één of andere manier niet geactiveerd. Ook zie ik de optie om deze te activeren niet terug in je Mijn Odido account. Geen zorgen, ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Yes ! Dat werkt ! Dank voor de snelle oplossing 


@MickeyV Fijn, graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer