Hi, kunt u mij misschien helpen? Ik had graag willen bellen naar jullie maar dat kan nu niet omdat mijn simkaart niet werkt. Gisteren was ik in duitsland, en mijn 5G deed het niet. Ik heb toen wat dingen aangevinkt, en toen heb ik ook mijn e-sim verwijderd.. nu werkt mijn mobiel internet helemaal niet meer, en heb ik ook geen service op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd een nieuwe e-sim te downloaden via de mijn odido app, maar zodra ik hem wil openen geeft die aan dat de pagina op slot zit. Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Hoi Ceydarzd, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je nu helemaal geen bereik meer hebt. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Lukt het om 'm nu te downloaden en te activeren? Ik hoor het graag van je!Â
Hoi Ceydarzd, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je nu helemaal geen bereik meer hebt. Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Lukt het om 'm nu te downloaden en te activeren? Ik hoor het graag van je!Â
Marciano ontzettend bedankt! Ik kan hem alleen nog niet verifieren doordat ik geen smsjes binnen kan krijgen op mijn telefoon, maar dat wordt nu geregeld met een andere collega die mij heeft geholpen. Nogmaals bedankt!Â
Hi â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.