Hi @FabianM
Het is misschien een vraag naar de bekende weg, maar heb je ook al je telefoon opnieuw opgestart? Soms wil dit nog wel eens helpen! Zou je eens handmatig een netwerk (4G/5G) kunnen selecteren om te kijken of dat wel werkt? Als dat niet werkt, dan vermoed ik dat het aan je simkaart ligt. Je kunt dit heel gemakkelijk controleren door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Hi @FabianM
Het is misschien een vraag naar de bekende weg, maar heb je ook al je telefoon opnieuw opgestart? Soms wil dit nog wel eens helpen! Zou je eens handmatig een netwerk (4G/5G) kunnen selecteren om te kijken of dat wel werkt? Als dat niet werkt, dan vermoed ik dat het aan je simkaart ligt. Je kunt dit heel gemakkelijk controleren door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Dankjewel voor de reactie, heb inderdaad de kruistest gedaan en het probleem deed zich hier ook voor. Ik ga nu langs T-Mobile om te kijken naar de simkaart, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Fabian
@FabianM Graag gedaan! Dan ligt het probleem inderdaad aan je simkaart. Je kunt heel gemakkelijk een nieuwe simkaart bestellen in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim (deze ontvang je binnen 3 werkdagen) of langsgaan in één van onze winkels: https://www.t-mobile.nl/winkels. Mijn collega's helpen je dan met alle liefde verder! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin