Vandaag 29-12 -2023 7x contact gehad met klantenservice, steeds tijdens contact valt verbinding weg, hoe dan, dit gebeurd met 4 abonnementen
Je kan niet bellen, gebeld worden, hoe gaan jullie dit oplossen.
Dan horen vandaag storing en masten pas vervangen tussen 5 en 12 januari, hoe dan, je kan toch niet in deze maatschappij zonder gsm.
Wat gaan jullie doen, compenseren en het direct oplossen?
Hallo @michaelwulff, ik had je zojuist van een reactie voorzien in dit topic die je had aangemaakt.
Zullen we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor de rest? Alvast bedankt!
Groetjes,
Pharwin
Hoi Pharwin,
Weet je hoe gefrustreerd het is dat 4 mensen al heel lang lopen te kloten met het bereik etc en meermaals contact leggen en dan steeds doe acties met je telefoon en niet het ligt aan odido, voorheen tmobile toen was alles goed.
Dus ja 1 topic, dat kan maar we willen weten wanneer het is opgelost en niet kijk naar de dekkingskaart.
Als het goed is kan jezelf ook zien sinds wanneer het niet goed werkt.
Nu na klachten.. alle masten moeten worden veranderd door de collega die mij meermaals probeerde te bellen steeds alles wegviel, een keer of 8, dus ja wanneer opgelost en tegemoetkoming..
Succes met het uitzoeken.
2x Samsung en 2x iphone maw het ligt niet aan ons.
Groet Michael
Ps sorry maar ik heb het gevoel van kastje naar de muur
Hoi Pharwin,
Weet je hoe gefrustreerd het is dat 4 mensen al heel lang lopen te kloten met het bereik etc en meermaals contact leggen en dan steeds doe acties met je telefoon en niet het ligt aan odido, voorheen tmobile toen was alles goed.
Dus ja 1 topic, dat kan maar we willen weten wanneer het is opgelost en niet kijk naar de dekkingskaart.
Als het goed is kan jezelf ook zien sinds wanneer het niet goed werkt.
Nu na klachten.. alle masten moeten worden veranderd door de collega die mij meermaals probeerde te bellen steeds alles wegviel, een keer of 8, dus ja wanneer opgelost en tegemoetkoming..
Succes met het uitzoeken.
2x Samsung en 2x iphone maw het ligt niet aan ons.
Groet Michael
Ps sorry maar ik heb het gevoel van kastje naar de muur
Hallo @michaelwulff, dat snap ik heel goed! Echter, wou ik door middel van de stappen in het andere topic achterhalen of het niet daar aan ligt, want vaak is het hiermee als op te lossen of kunnen we in ieder geval het e.e.a. uitsluiten. Wat je eventueel kunt doen is een melding maken via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vul je postcode/locatie in in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte en recente datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit.
Groetjes,
Pharwin
Netwerk probleem ingevuld.