Skip to main content
Beantwoord

e-sim verwijderd onbereikbaar

Ik ben sinds vorige week in bezit van een nieuw iphone 16 pro. Heb mijn abonnement verlengd via belsimpel maar opeens was mijn simkaart niet meer te gebruiken nadat ik met het installeren van mijn nieuwe telefoon een e-sim ging toevoegen. Dat werkte tot ik vandaag de e-sim perongeluk heb verwijderd. Ik kan nu helemaal geen nieuwe aanvragen. Ik kom helemaal niet meer in mijn odido app omdat er een code naar mijn mobiele nummer verzonden wordt om in te loggen maar ik heb helemaal geen service dus ik kan momenteel helemaal niks doen wat heel erg vervelend is. Ben momenteel helemaal onbereikbaar. Kan dit opgelost worden zsm 

Beste antwoord door eric

Je kan het snelst worden geholpen als je met een legitimatie bewijs naar een een Odido winkel gaat.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8877 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Je kan het snelst worden geholpen als je met een legitimatie bewijs naar een een Odido winkel gaat.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 april 2025

Kan er telefonisch geen nieuw e-sim verzonden worden via de mail of iets. Gaat lastig met ochtenddienst om nu naar odido te gaan 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Hamzabulbul010 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je beschikt over een nieuwe iPhone 16 Pro, goede keus en gefeliciteerd! Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk een nieuwe eSIM wilt hebben, zodat je weer bereikbaar bent. Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik kan er 1 voor je bestellen, maar dat heeft niet veel zin. Om de nieuwe eSIM te kunnen activeren, moet je kunnen inloggen in je Mijn Odido account. Aangezien je een Tweestaps-verificatie hebt ingesteld en er een code naar je actieve simkaart wordt verstuurd, wordt het heel lastig om in te loggen. De beste en snelste manier om weer bereikbaar te kunnen zijn, is om langs te gaan in 1 van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Mijn collega's helpen je dan direct met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM, zodat je binnen no-time weer bereikbaar bent! 

Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb! Laat je weten of het lukt om langs te gaan in 1 van onze winkels en een nieuwe eSIM aan te vragen? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen