Skip to main content
Beantwoord

E sim opnieuw installeren?

• November 2, 2025
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Carol Veenema

Hallo

ik heb gister in de oddido shop een eSIM laten installeren maar kreeg een QRcode mee met pin en puk code betekend dat  dat ik hem daarmee opnieuw kan installeren mocht dat nodig zijn?

Beste antwoord door Carol Veenema

Hoi ​@Carol Veenema wat leuk dat je in onze winkel een eSIM hebt laten installeren, geen gedoe meer met een fysieke kaart. Wel zo fijn! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Bij het installeren van een eSIM krijg je een QR-code mee, welke je kunt scannen met je toestel. Op dat moment staat de eSIM gekoppeld in je toestel. De eSIM dient daarna alleen nog geactiveerd te worden. Goed om te weten: je kunt de QR-code altijd éénmalig scannen. Het is dus niet mogelijk om deze opnieuw te scannen. 

Mocht er iets fouts gaan met de activatie, het koppelen of het gebruik van de eSIM, dan dien je altijd een nieuwe eSIM bij ons aan te schaffen. Deze zal dan opnieuw gekoppeld en geactiveerd worden, zodat je snel weer bereikbaar bent! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! 😁

Hallo

dank uw wel voor uw antwoordt.😎👌👍

6 reacties

Carol Veenema
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • November 2, 2025

Hallo

ik heb gister in de oddido shop een sein laten installeren maar kreeg een QRcode mee met pin en puk code betekend dat  dat ik hem daarmee opnieuw kan installen mocht dat nodig zijn?

Oh ja heb een iPhone 17 pro max😎

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Carol Veenema wat leuk dat je in onze winkel een eSIM hebt laten installeren, geen gedoe meer met een fysieke kaart. Wel zo fijn! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Bij het installeren van een eSIM krijg je een QR-code mee, welke je kunt scannen met je toestel. Op dat moment staat de eSIM gekoppeld in je toestel. De eSIM dient daarna alleen nog geactiveerd te worden. Goed om te weten: je kunt de QR-code altijd éénmalig scannen. Het is dus niet mogelijk om deze opnieuw te scannen. 

Mocht er iets fouts gaan met de activatie, het koppelen of het gebruik van de eSIM, dan dien je altijd een nieuwe eSIM bij ons aan te schaffen. Deze zal dan opnieuw gekoppeld en geactiveerd worden, zodat je snel weer bereikbaar bent! 

Carol Veenema
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hallo

dank uw wel voor uw antwoordt.😎👌👍

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Carol Veenema geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Carol Veenema
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • November 4, 2025

Goedemorgen ​@Carol Veenema geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊

nog even 1 vraag kost een e-sim aanvragen geld?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Carol Veenema geen probleem, ik beantwoord graag al je vragen! Een eSIM aanvragen is volledig gratis en kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account aangevraagd worden. Fijn toch? 😁