Skip to main content

Ik heb gister een nieuwe telefoon gekocht, simkaart overgezet alleen heb ik geen service, dus ik denk dat er wat mis is met mijn simkaart, nu wilde ik de Esim aanvragen alleen kan ik niet in mijn odido account doordat  iik de sms verificatie niet kan beantwoorden, ik zag in een ander community bericht dat jullie deze persoon een mail hadden gestuurd met de qr code, kunnen jullie deze ook mailen naar mij?

Hi Lucas, leuk dat je bij ons een bestelling geplaatst hebt! Uiteraard doen wij graag ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je altijd goed bereikbaar bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar zie dat je gisteren van ons al een nieuwe simkaart gekregen hebt. Het gaat hier om een fysieke simkaart. Je kunt er eventueel altijd nog voor kiezen om een eSIM te nemen, nu je toegang kan krijgen tot je Mijn Odido omgeving. Mocht je dit willen, dan kun je 'm op deze pagina aanvragen. Is alles verder in orde nu? Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!


Reageer