Skip to main content
Beantwoord

e-sim


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

gisteren een e sim aangevraagd  om een oude fysica sim te vervangen.

hij is geactiveerd. maar helaas geen netwerk.

gebeld en ze zeiden dat er een storing is.

helaas krijg ik ook geen bericht als het probleem is opgelost.

ik moet de iphone maar een paar keer aan en uit zetten.

maar ik vindt dit wel een rare oplossing. ze kunnen toch een mailtje sturen wanneer het probleem is opgelost , ik vindt dit wel een kwalijke zaak. en lekker makkelijk voor odido.

maar ik heb nu al bijna 2 dagen geen netwerk. slechte zaak.

 

kan iemand hier het misschien oplossen want dit schiet natuurlijk niet op zo.

 

gr.

henk

Beste antwoord door henk-gr

oke dankjewel voor de info maar ik heb nogmaals een nieuwe esim aangevraagd en nu werkt hij wel.

 

toppic mag dicht

 

gr.

henk

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21052 reacties
  • 18 april 2025

Hallo ​@henk-gr 

Kan je eens kijken of de fysieke simkaart nog werkt? Kun je even langs een Odido winkel gaan? Daar kunnen ze je direct verder helpen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 april 2025

helaas werkt de fysieke sim niet meer, maar volgens odido is er ook een storing.

maar als ze via de klantenservice je niet kunnen helpen met een e sim wat kunnen ze dan in de winkel meer doen???

gr.

henk


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21052 reacties
  • 18 april 2025

@henk-gr 

In de winkel kunnen ze je direct identificeren als de contracthouder, kijken wat er mis gaat bij de huidige eSIM en eventueel een nieuwe proberen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2025

oke dankjewel voor de info maar ik heb nogmaals een nieuwe esim aangevraagd en nu werkt hij wel.

 

toppic mag dicht

 

gr.

henk


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@henk-gr wat fijn dat het met een nieuwe eSIM is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 

Voor nu wens ik je nog een heel fijn (Paas)weekend toe! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen