Skip to main content

wie kan mij helpen met mijn esim te activeren het lukt niet en heb met spoed mijn bundel nodig om te kunnen gebruiken 

Hallo @summerbreezebo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9173, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad een simkaart klaarstaan voor activatie. Heb je de QR-code van de eSIM wel al gescand? Dan is de koppeling met je toestel al gemaakt en kan ik 'm daarna voor je activeren. Het gaat om het simkaartnummer dat eindigt op ***3507. 

Hoor het graag van je! 😄

Hallo @summerbreezebo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9173, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad een simkaart klaarstaan voor activatie. Heb je de QR-code van de eSIM wel al gescand? Dan is de koppeling met je toestel al gemaakt en kan ik 'm daarna voor je activeren. Het gaat om het simkaartnummer dat eindigt op ***3507. 

Hoor het graag van je! 😄

hallo dat klopt inderdaad wat u hierboven noemt

alle stappen gevolgd die je benoemde en het gaat inderdaad om die simkaart en telefoon genoemd hierboven

zou fijn zijn als je de activatie zou kunnen regelen voor me 

mvg bo😊

@summerbreezebo Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega en dat je eSIM is geactiveerd. Werkt alles verder naar behoren nu? Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 😊

Reageer