Skip to main content

Na lang zoeken op de odido site eindelijk een manier gevonden om een klacht neer te leggen, al betwijfel ik wat hiermee gebeurt. 
 

Ik pak regelmatig de trein tussen Rdam en Utrecht. Het bereik rond station Gouda en na station Gouda in de richting van Utrecht is kilometerslang en al maandenlang werkelijk dramatisch. 4G in dit geval, wel 1 of 2 streepjes bereik maar de snelheid is zeer laag. Vrijwel onbruikbaar. Bij station Utrecht is het nog steeds niet heel snel maar al iets beter. 
 

Er lijkt geen goede manier om dit te melden bij Odido. Die kaart waar je het zwarte icoon op moet plaatsen geeft geen response, al vaak genoeg daar meldingen gedaan. Wordt er werkelijk iets mee gedaan?
 

Als in juni mijn abo afloopt zal ik zeker niet bij het Odido netwerk blijven als deze problemen nog bestaan. 

Hoi Rlangestr, welkom op de Community! Niet fijn dat je tussen Gouda en Utrecht slecht bereik hebt. We gaan ons best doen om dit op te lossen. Als je via de dekkingskaart via 'Een probleem melden' een korte beschrijving hebt meegestuurd komt de case bij de netwerkspecialisten uit. Zij pakken deze meldingen altijd serieus op en doen altijd onderzoek. Wil je je 06-nummer of klantnummer in je profiel zetten? Dan kijk ik graag of er eerdere cases zijn aangemaakt en wat er uit het onderzoek is gekomen. Ik pak toevallig vanavond de trein tussen Rotterdam, Gouda en Utrecht. Dan zal ik ook eens goed opletten wat het bereik is. Vorige week was dit bij mij namelijk gewoon goed rond Gouda. Zo komen we in ieder geval stap voor stap dichter bij de oplossing!

Laat het me maar weten als je je profiel hebt aangevuld. Dan duik ik er volgende week voor je in! 😄


Reageer