Skip to main content
Beantwoord

Doorschakeling lukt niet meer

  • October 25, 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Hoi Hajar hoe gaat het verder met u ?

ik werk bij Mainport we hebben een telefoonnummer van wijkteam (doorschakalen lukt helaas niet meer sinds juli )kan u iets voor ons betekenen 

mvg 

Beste antwoord door Dave

Hi @younes Lahdili,

Ik heb jouw vraag even naar een eigen topic verplaatst, omdat het om een ander probleem ging dan waar het andere topic over ging. 

Heb je deze website al eens doorgenomen om de instellingen van het telefoonnummer door te laten schakelen? Hier staan de instellingen die je nodig hebt om een doorschakeling opnieuw in te stellen en om te activeren.

Hopelijk lukt het op deze manier en anders horen we graag wat je zelf al hebt getest en wat er precies verkeerd gaat. 

 *** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23248 reacties
  • October 25, 2021

@younes Lahdili 

Kun je het mailadres verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen ziet het.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 25, 2021

Dank u .heb ik gedaan 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • October 25, 2021

Hi @younes Lahdili,

Ik heb jouw vraag even naar een eigen topic verplaatst, omdat het om een ander probleem ging dan waar het andere topic over ging. 

Heb je deze website al eens doorgenomen om de instellingen van het telefoonnummer door te laten schakelen? Hier staan de instellingen die je nodig hebt om een doorschakeling opnieuw in te stellen en om te activeren.

Hopelijk lukt het op deze manier en anders horen we graag wat je zelf al hebt getest en wat er precies verkeerd gaat. 

 *** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel: