Skip to main content

Hoi Hajar hoe gaat het verder met u ?

ik werk bij Mainport we hebben een telefoonnummer van wijkteam (doorschakalen lukt helaas niet meer sinds juli )kan u iets voor ons betekenen 

mvg 

@younes Lahdili 

Kun je het mailadres verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen ziet het.


Dank u .heb ik gedaan 


Hi @younes Lahdili,

Ik heb jouw vraag even naar een eigen topic verplaatst, omdat het om een ander probleem ging dan waar het andere topic over ging. 

Heb je deze website al eens doorgenomen om de instellingen van het telefoonnummer door te laten schakelen? Hier staan de instellingen die je nodig hebt om een doorschakeling opnieuw in te stellen en om te activeren.

Hopelijk lukt het op deze manier en anders horen we graag wat je zelf al hebt getest en wat er precies verkeerd gaat. 

 *** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel: