Skip to main content
Beantwoord

Deze oproep is niet toegestaan naar België

• 6 februari 2025
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Ik probeer een Belgisch nummer te bellen ( 0032 ) 3 226 48 41

En krijg dan te horen deze oproep is niet toegestaan. Ik heb net in de Odido app gekeken, en zie geen enkele blokkade ingesteld staan.

Bestaat het nummer niet of ?

Beste antwoord door M_hulsegge

Marciano van Odido schreef:

Hoi M, fijn om te lezen dat je de tips van ​@eric en ​@Cristien hebt geprobeerd! Soms staat er toch een blokkade in het systeem, die niet wordt laten zien in Mijn Odido. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan controleer ik het graag voor je en hef de blokkade - mocht deze er toch wel zijn - direct voor je op, zodat je snel weer naar Belgische nummers kan bellen! 😄

Dank Marciano, gedaan

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 6 februari 2025

Probeer eens een hotel in België te bellen, en hang dan snel op. Als je dan hetzelfde hoort is er toch een blokkade.  Heb je een betalingsregeling?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 6 februari 2025

Geen betalingsregeling bij mijn weten. Ook naar Vandervalk in België mag ik niet bellen

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7920 reacties
  • 6 februari 2025

@M_hulsegge Kijk eens in de app Odido van je mobiel of je  een blokkade hebt aanstaan. 
Klik op ‘Meer’ klik op ‘abonnement instelling, klik op je telefoonnummer, kijk bij blokkades 

Succes!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 6 februari 2025
Cristien schreef:

@M_hulsegge Kijk eens in de app Odido van je mobiel of je  een blokkade hebt aanstaan. 
Klik op ‘Meer’ klik op ‘abonnement instelling, klik op je telefoonnummer, kijk bij blokkades 

Succes!

Dankjewel voor het meedenken. Zoals gezegd, heb ik in de app geen enkele blokkade aanstaan 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi M, fijn om te lezen dat je de tips van ​@eric en ​@Cristien hebt geprobeerd! Soms staat er toch een blokkade in het systeem, die niet wordt laten zien in Mijn Odido. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan controleer ik het graag voor je en hef de blokkade - mocht deze er toch wel zijn - direct voor je op, zodat je snel weer naar Belgische nummers kan bellen! 😄

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Dank Marciano, gedaan

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi M, ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en er stond inderdaad een blokkade op uitgaande internationale gesprekken. Ik heb 'm meteen opgeheven. Laat je het me weten of je weer naar buitenlandse nummers kan bellen? Mocht het niet direct werken, start dan je telefoon opnieuw op. Ik hoor het graag  van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen