Goedemiddag @Ferhat5858, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. Wel zie ik bij je abonnement dat je inderdaad een melding over de dekking bij jou in de buurt hebt gemaakt. Dit is onderzocht en er is uit gebleken dat er bij jou in de buurt een minder goede dekking aanwezig is, waardoor je dit ervaart. Uiteraard excuses voor het ongemak! Vandaar dat we de volgende compenstie willen aanbieden:
- Je kan 20% korting ontvangen (op de abonnementskosten exclusief toestelkrediet) voor de komende 6 maanden. Ik zie bij je facturen dat je maandelijks € 66,50 betaald, waarvan € 41,50 voor je toestelkrediet. Je betaald dus maandelijks € 25,00 voor je bundels. Een korting van 20% kom je uit op € 5,00 x 6 maanden = € 30,00. Dit bedrag kan ik in 1x voor je crediteren, zodat het bedrag in mindering wordt gebracht op je eerstvolgende factuur.
- Of je kunt kiezen voor kosteloos overstappen naar een andere provider. Ik zie dat je nog in contract zit tot en met 7/01/2027. Ik kan je nummer dan kosteloos vrijgeven voor overname, zodat je die kunt meenemen naar een andere provider. Het contract zal dan automatisch en zonder kosten bij ons worden stopgezet.
Kun je laten weten waar je voorkeur naar uit gaat? Dan maak ik het graag voor je in orde!