Skip to main content
Beantwoord

Compensatie na storing

• August 6, 2025
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Ik begrijp dat iedereen al een mail heeft ontvangen over de compensatie voor de stori g van vorige week? Ik heb anderhalve dag zonder internet gezeten en kon niet bellen maar heb (nog) geen mail gehad, klopt dat? Woon in regio Gouda.

Beste antwoord door eric

De mail ging naar mobiele klanten met ern woonadres in de regio Rotterdam of Noord Holland.  De andere delen van het mobiele netwerk waren binnen 12 uur weer operationeel. 

Voor een vaste lijn verstoring moet je een individuele beoordelingen aanvragen bij de klantenservice. 

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 6, 2025

De mail ging naar mobiele klanten met ern woonadres in de regio Rotterdam of Noord Holland.  De andere delen van het mobiele netwerk waren binnen 12 uur weer operationeel. 

Voor een vaste lijn verstoring moet je een individuele beoordelingen aanvragen bij de klantenservice. 

• is Prince of Content
  • August 13, 2025

@eric wat is er dan geregeld voor klanten die in het buitenland waren ten tijde van de storing en ook geen tel. of internet hadden? Gelukkig heb ik mifi als backup maar daar kan ik niet mee bellen.

Met vriendelijke groet, 

Iwein van Caelenberg 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 13, 2025

De storing heeft alleen voor de zendmasten in die 2 regio's langer dan 12 uur geduurd. De rest van Nederland,  en ook het buitenland,  was binnen die 12 uur weer up and running. Daarom geldt daar geen aparte vergoeding voor.