Skip to main content
Beantwoord

Compensatie 3 dagen storing

  • 3 July 2024
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo,

3dagen geleden had odido zoals bekend een grote storing die bij mij tot vanmiddag 03/07/2024 heeft geduurd

Ik kon niet mobiel bellen en had ook geen internet op mijn mobiel voor 3dagen 

Ik wil hier graag een compensatie voor aanvragen omdat ik 3dagen geen gebruik kon maken van mijn diensten.

Telefoon gesprekken kwam wel binnen maar hoorde dan niets en vielen weer weg en internet deed helemaal niks.

 

Mvg marieke

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Marieke, allereerst excuses voor het ongemak. Wat apart dat je 3 dagen slechte verbinding had. De storing was namelijk dezelfde dag nog opgelost, dus ik gok dat er iets anders aan de hand was. Wellicht op jouw locatie. Ik had graag gewild dat je direct contact met ons had opgenomen, zodat we dit direct voor je konden onderzoeken. Vanaf 12 uur kan je namelijk aanspraak maken op een wettelijke compensatie, zoals wij ook in de voorwaarden hebben vermeld. Weet dat wij er alles aan hebben gedaan om dit z.s.m. opgelost te krijgen, hierdoor kom je niet in aanmerking voor deze regeling, dit omdat wij het binnen de gestelde tijd opgelost hebben. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Grappig want letterlijk mijn hele dorp heeft al 3 dagen geen ontvangst en meerdere mensen is door jullie zelf verteld dat er een mast defect is! En dat die mensen dus wel compensatie ontvangen er is zelfs een facebook topic over gestart. Graag maak ik drm dus ook aanspraak hierop.

 

Blijkbaar hebben jullie ookal aangegeven dat het nog duurd tot 5juli dus die storing is er wel degelijk in beuningen

Reputatie 7
Badge +9

Hi Marieke, ik zie nu dat je het over een andere storing hebt, die in Beuningen. Deze is inderdaad gisteren opgelost. Bij problemen langer dan 12 uur heb je inderdaad recht op een compensatie. Deze bestaat uit 1/30 van je maandkosten per dag. Voor jou komt dat uit op € 2,50 en dat rond ik graag af naar € 3. Deze ontvang je in de vorm van een credit en deze heb ik direct ingeschoten en zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je hier ook per mail een bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat je hier blij mee bent en dat je vanaf nu weer gewoon een goede verbinding blijft hebben! 😄

Hi Marieke, ik zie nu dat je het over een andere storing hebt, die in Beuningen. Deze is inderdaad gisteren opgelost. Bij problemen langer dan 12 uur heb je inderdaad recht op een compensatie. Deze bestaat uit 1/30 van je maandkosten per dag. Voor jou komt dat uit op € 2,50 en dat rond ik graag af naar € 3. Deze ontvang je in de vorm van een credit en deze heb ik direct ingeschoten en zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je hier ook per mail een bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat je hier blij mee bent en dat je vanaf nu weer gewoon een goede verbinding blijft hebben! 😄

 

Yess dat hoop ik ook! Helemaal top danku! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Marieke, geen dank en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne avond! 😊

Reageer