Goedemorgen Marieke, allereerst excuses voor het ongemak. Wat apart dat je 3 dagen slechte verbinding had. De storing was namelijk dezelfde dag nog opgelost, dus ik gok dat er iets anders aan de hand was. Wellicht op jouw locatie. Ik had graag gewild dat je direct contact met ons had opgenomen, zodat we dit direct voor je konden onderzoeken. Vanaf 12 uur kan je namelijk aanspraak maken op een wettelijke compensatie, zoals wij ook in de voorwaarden hebben vermeld. Weet dat wij er alles aan hebben gedaan om dit z.s.m. opgelost te krijgen, hierdoor kom je niet in aanmerking voor deze regeling, dit omdat wij het binnen de gestelde tijd opgelost hebben. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!
Grappig want letterlijk mijn hele dorp heeft al 3 dagen geen ontvangst en meerdere mensen is door jullie zelf verteld dat er een mast defect is! En dat die mensen dus wel compensatie ontvangen er is zelfs een facebook topic over gestart. Graag maak ik drm dus ook aanspraak hierop.
Blijkbaar hebben jullie ookal aangegeven dat het nog duurd tot 5juli dus die storing is er wel degelijk in beuningen
Hi Marieke, ik zie nu dat je het over een andere storing hebt, die in Beuningen. Deze is inderdaad gisteren opgelost. Bij problemen langer dan 12 uur heb je inderdaad recht op een compensatie. Deze bestaat uit 1/30 van je maandkosten per dag. Voor jou komt dat uit op € 2,50 en dat rond ik graag af naar € 3. Deze ontvang je in de vorm van een credit en deze heb ik direct ingeschoten en zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je hier ook per mail een bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat je hier blij mee bent en dat je vanaf nu weer gewoon een goede verbinding blijft hebben!
Hi Marieke, ik zie nu dat je het over een andere storing hebt, die in Beuningen. Deze is inderdaad gisteren opgelost. Bij problemen langer dan 12 uur heb je inderdaad recht op een compensatie. Deze bestaat uit 1/30 van je maandkosten per dag. Voor jou komt dat uit op € 2,50 en dat rond ik graag af naar € 3. Deze ontvang je in de vorm van een credit en deze heb ik direct ingeschoten en zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je hier ook per mail een bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat je hier blij mee bent en dat je vanaf nu weer gewoon een goede verbinding blijft hebben!
Yess dat hoop ik ook! Helemaal top danku!
Hi Marieke, geen dank en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne avond!