Skip to main content
Beantwoord

blokkade simkaart ( twee dagen geleden betaald )

• October 31, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Goedendag beste mensen.

ik heb een blokkade gekregen op mijn simkaart. Ik zit in spanje en heb inmiddels 2 dagen geleden betaald. Nog steeds is er een blokkade. Alle andere mogelijkheden heb ik al geprobeerd zoals aan/uit en mobieledatanetwerk.

mvg ,

nicky

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Nicky hof 

Had je betaald via iDeal of via een handmatige overboeking? De verwerking hiervan kan tot 3 werkdagen duren.

Staat het bedrag als betaald in je Odido account of niet?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hallo ​@Nicky hof 

Had je betaald via iDeal of via een handmatige overboeking? De verwerking hiervan kan tot 3 werkdagen duren.

Staat het bedrag als betaald in je Odido account of niet?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 31, 2025

Ik heb betaald via ideal op de odido app. Het staat op al sinds gister op betaald. Ik mijn info verder ingevuld

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Nicky hof wat heerlijk dat je in Spanje bent, heb je het naar je zin daar? Ik begrijp heel goed dat je bereikbaar wilt zijn in het buitenland en daarom zoek ik dit graag voor je uit! Als je hebt betaald via de iDeal knop in Mijn Odido account, wordt de betaling binnen 1 uur verwerkt en nadat dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Het helpt om daarna je toestel opnieuw op te starten, dan zou alles weer naar behoren moeten werken.

Ik wou meteen met je meekijken in je account, alleen zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Zou je de juiste 4 cijfers kunnen vermelden in je profiel? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld!