Skip to main content
Beantwoord

Blokkade simkaart


Hoi Allemaal,

 

Ik heb nu namelijk al week een blokkade op mijn simkaart. Ik betaal al mijn facturen netjes op tijd, dus ik was verbaasd dat ik zomaar een blokkade heb gekregen. Ik kan ook niet klantenservice niet bereiken zonder netwerk.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@hodan21, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd wordt, ik zoek dit graag voor je uit! Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Graag kijk ik met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

Hoi ​@hodan21, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd wordt, ik zoek dit graag voor je uit! Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Graag kijk ik met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 10 april 2025

Hoi Pharwin,

 

Bedankt dat je wilt mee kijken. Ik heb de informatie bijgewerkt aan mijn profiel.

 

Groetjes, Hodan


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Hodan, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je zojuist een collega hebt gesproken. Is het inmiddels gelukt om weer verbinding te krijgen? Ik zag dat er nog 1 blokkade stond. Deze heb ik nu net ook voor je verwijderd. Laat je het me weten of alles weer werkt? Wellicht moet je je telefoon nog opnieuw opstarten. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Hoi Marciano,

 

Ik heb mijn telefoon weer opnieuw gestart maar ik heb helaas nog steeds geen netwerk. Ik krijg de volgende bericht: SIM 1 not provisioned. Ik begrijp niet waarom het nog niet werkt 

 

Met vriendelijke groet, Hodan


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Hodan, bedankt voor het proberen! Bedankt voor het doorgeven van de foutmelding. In dit geval wil ik je vragen een paar dingen te proberen:

  • Haal je simkaart een paar seconden uit je toestel.
  • Geef mij ook het ICC-nummer dat op je simkaart staat door. Dan controleer ik of deze wel overeenkomt met die actief is in het systeem. De bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over.
  • Plaats de simkaart weer in het toestel. Mocht de simkaart overeenkomen met het systeem en het werkt nog steeds niet. Dan heb je een nieuwe simkaart nodig. 
  • Je kan deze opvragen via Mijn Odido. Echter duurt het dan gemiddeld 3 dagen voordat je 'm ontvangt. Heb je een shop in de buurt? Loop dan binnen. Dan weet je zeker dat je meteen weer met een actieve simkaart naar buiten loopt.

Ik hoor het graag van je. Dan controleer ik eerst je simkaart. Heb je geen toegang tot Mijn Odido en ben je niet in staat om naar een shop te gaan? Laat het me dan weten. Dan bestel ik een nieuwe simkaart voor je!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen