Hoi Allemaal,
Ik heb nu namelijk al week een blokkade op mijn simkaart. Ik betaal al mijn facturen netjes op tijd, dus ik was verbaasd dat ik zomaar een blokkade heb gekregen. Ik kan ook niet klantenservice niet bereiken zonder netwerk.
Hoi Allemaal,
Ik heb nu namelijk al week een blokkade op mijn simkaart. Ik betaal al mijn facturen netjes op tijd, dus ik was verbaasd dat ik zomaar een blokkade heb gekregen. Ik kan ook niet klantenservice niet bereiken zonder netwerk.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi â
Graag kijk ik met je mee in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.