Skip to main content

Goedemiddag,

Ivm een betaalregeling staat er een blokkade op mijn simkaart. Deze heb ik vanochtend rond 11:00 afbetaald. Er staan ook geen facturen of bedragen meer open.

Helaas is na meermaals toestel opnieuw opstarten en simkaart aan/uit zetten nog niks gelukt.

Ik zit in het buitenland en de odido chat doet het niet. Bellen naar het servicenummer kan ook niet vanaf hier.

Ik kan ook niet inloggen in mijn odido vanwege MFA en de sms komen niet binnen vanwege mijn simkaart.

Ik heb alleen toegang tot de odido app.

Kan iemand mij hier AUB mee helpen?

Ik loop helaas vast :)

Ps. Mijn vrienden hebben hier wel bereik via odido dus daar ligt het ook niet aan.

Gaat om nummer die eindigt op 28.

Mvg 

Betaald via Ideal!!

Beste @AdjeT Op welke manier heb je het laatste bedrag overgemaakt? 

Ik plak even de voorwaarden hier en verder moet je wachten op hulp(reactie) van de moderators.

Heb je nu via IDeal betaald of overgemaakt?

Alvast goed om te weten.

• Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.

• Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.

• Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.

• Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.

• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.

• Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Hoi @AdjeT 

Even check, je hebt afbetaald via Ideal? Anders zitten er een paar dagen verwerking van handmatige overschrijvingen tussen.

Beste @AdjeT Op welke manier heb je het laatste bedrag overgemaakt? 

Via Ideal :)

Hoi @AdjeT 

Even check, je hebt afbetaald via Ideal? Anders zitten er een paar dagen verwerking van handmatige overschrijvingen tussen.

Via Ideal :)

@AdjeT  Ik vraag de moderators om even mee te kijken (als er nog iemand aanwezig is’) geen garantie maar doe mijn best

Heel erg bedankt voor het meedenken !

Hallo @AdjeT, welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***4128. Daarbij zie ik inderdaad dat je een betalingsregeling hebt en dat je betaling vandaag is verwerkt in je account. Je bent nu helemaal bij met je betalingen. Ik zie verder ook geen blokkade voor Roaming of een andere blokkade op je abonnement. Zou je nogmaals je toestel opnieuw willen opstarten? Staat je Roaming aan? In welk land ben je? Je kunt eventueel handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Je kunt op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking zien welke netwerken er beschikbaar zijn in het land waar je aanwezig bent. 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik verneem graag of het werkt! 

Hallo @AdjeT, welkom op onze Community! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***4128. Daarbij zie ik inderdaad dat je een betalingsregeling hebt en dat je betaling vandaag is verwerkt in je account. Je bent nu helemaal bij met je betalingen. Ik zie verder ook geen blokkade voor Roaming of een andere blokkade op je abonnement. Zou je nogmaals je toestel opnieuw willen opstarten? Staat je Roaming aan? In welk land ben je? Je kunt eventueel handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Je kunt op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking zien welke netwerken er beschikbaar zijn in het land waar je aanwezig bent. 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik verneem graag of het werkt! 

Het handmatig verbinden heeft geholpen gelukkig 🙂 alles lijkt weer te werken! Heel erg bedankt iedereen.

@AdjeT Op de valreep 😂🍀 ben blij voor je! 
Groetjes

@AdjeT Fijn dat het is gelukt! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie vakantie gewenst! 😄

Reageer