Beste Odido,
Ik heb momenteel een betalingsregeling lopen waarbij ik mijn openstaand bedrag in 5 termijnen betaal. Inmiddels heb ik al 2 termijnen netjes voldaan, en de volgende staat gepland over twee weken. Ook is mijn reguliere maandfactuur voor deze maand al betaald. Ik heb er ook geen 1 overgeslagen of te laat betaald. Ik had de regeling wel al 4x aangevraagd voordat die hem überhaupt pakte.
Ik ben momenteel in Spanje (binnen de EU) en merk dat ik geen gebruik kan maken van mobiel internet, bellen of appen. Hierdoor kan ik geen contact opnemen met mijn familie, wat ik een beangstigend idee vind—zeker als er iets met mij zou gebeuren. In noodgevallen is het essentieel dat ik bereikbaar ben of zelf iemand kan bereiken.ik heb ook drie kinderen en mijn jongste van 3 jaar heeft epilepsie dus bereikbaar zijn etc is van groot belang. Er zou een blokkade komen op buitenlandse nummers en 09 nummers, dat is prima maar bereikbaar zijn en kunnen internetten moet gewoon lukken alleen dat is niet het geval.
Kunt u aangeven of deze blokkade te maken heeft met mijn betalingsregeling? En is er een mogelijkheid om roaming tijdelijk te activeren, aangezien ik alles volgens afspraak betaal?
Alvast hartelijk dank voor uw hulp en begrip.
Met vriendelijke groet,
Larissa