Hallo,
Ik ben al jaren klant van T-Mobile en naar volle tevredenheid. De mobiele verbinding was altijd erg goed: vaak volle bak bereik en snelheden met 5G van rond de 250Mbps op mijn @Work Unlimited abonnement.
Waar ik met T-Mobile vrijwel altijd 4 strepen bereik had, zoals in Hoogezand, Sappemeer en Veendam, is het bereik teruggevallen naar 1 en hooguit twee strepen op mijn iPhone 14 Pro Max.
Ook de mobiele snelheden blijven op 5G achter. Ik haal nu een snelheid van 115 Mbps download en een schamele 17,5 Mbps upload, terwijl dit eerst rond de 50 Mbps upload was.
Ik merk deze problemen sinds T-Mobile veranderd is in Odido. Er moet dus meer veranderd zijn dan alleen de naam in het balkje. Ik had een nieuwe bestelling gedaan voor een overstap van zakelijk naar privé, maar daar kan ik nog van af zien. Ik wilde Odido daarover bellen, maar al dagen geen gehoor. Ook niet via X of Facebook. Odido beloofde een ‘menselijkere klantenservice’, maar heeft het niveau omlaag getrokken naar slechtste provider van de grote drie. Dat terwijl ik eerst zo tevreden was, dat ik T-Mobile aanraadde bij vrienden en familie.
Een netwerkklacht indienen gaat ook al niet, want na een paar karakters kan ik niet verder typen in het formulier. Samenvatting: alles stuk, snelheid slecht en klant ontevreden.
Voor de community: hebben jullie ook problemen in Midden-Groningen? En hopelijk leest er hier ook een moderator mee die werk gaat maken van mijn opmerkingen hierboven.