Sinds jullie Odido zijn is het ellende. Jullie klantenservice bied geen service, om maar te zeggen dat ze eigenlijk niks weten. Je betaald jezelf scheel aan een abonnement maar hebt geen bereik en je eindelijk misschien 1 puntje bereik hebt is het enorm slecht.
Er wordt beloofd dat je terug gebeld wordt tot meerdere keren toe en dit wordt niet gedaan. Afspraken nakomen is onmogelijk schijnbaar.
Het hele probleem is gestart nadat T-Mobile Odido is geworden. Geen bereik, thuis en op verschillende andere locaties (voor mijn werk kom ik op verschillend plaatsen in Nederland) overal is het ellende.
Ik heb gedacht door de overname zal het wel niet helemaal goed zijn gegaan en heb jullie hier wat tijd in gegund maar nu inmiddels nog steeds hetzelfde probleem.
Dan ga je bellen, krijg je eerst te horen dat er een case aangemaakt moet worden en je binnen 3 dagen meer hoort. Dat was de eerste en laatste keer geweest dat jullie mij hebben teruggebeld. Tijdens het gesprek werd aangegeven dat het aan de simkaart ligt, die word een nieuwe opgestuurd. Hiermee moet het probleem opgelost zijn.
Ik bel opnieuw Odido terug, als ik de simkaart heb ontvangen en de problemen nog niet zijn oplost. Krijg ik te horen dat het aan mijn telefoon ligt, knap verhaal wat die is net nieuw. Ow is dan de reactie, ja dan maken we weer een nieuwe case aan (27-1-24). Binnen 3 dagen hoort u van ons.
Op 5-2-24 bel ik in de ochtend omdat ik nog niks gehoord heb, waarop de medewerker aangeeft dat hij met zijn leidinggevende gaat overleggen. Je wordt in de middag terug gebeld.
Weer niet teruggebeld dus maar weer zelf gebeld deze avond, medewerker geeft aan dat ik 6-2-24 om 9:00 wordt teruggebeld met meer informatie. Waarop ik nog reageer dat mag ik hopen want jullie kunnen afspraken niet nakomen.
Het is 6-2-24 9:50 en ik heb nog niks gehoord, zie je wel afspraken nakomen is onmogelijk. Dus ik maar weer zelf bellen.
Medewerker gaat kijken, die geeft aan dat het onmogelijk is dat ik vanochtend terug gebeld zou worden want de case is pas op 5-2-24 aangemaakt.
Zakt je broek vanaf, waar is dan de beloofde case van 27-1-24?? Ja dat weten ze niet. Krijg ik nog te horen dat ik moet afwachten en dan wordt ik terug gebeld. Binnen 3 dagen, ik ben goed boos geworden dat ik een oplossing verwacht en niet maar steeds weg gestuurd wordt. Ja kan er niks aan doen ligt bij de technische dienst. U wordt terug gebeld, daar geloof ik niet meer in.
Ik hoop dat iedereen die overweegt klant te worden bij Odido dit leest en het niet doet. Want je wordt niet geholpen, je moet wel betalen want anders is het helemaal gezeik. Maar Odido vindt absoluut niet dat ze moeten leveren waarvoor je betaald.
Ik ben 6-2-24 ook nog in de Odido winkel geweest op de Helftheuvel in Den Bosch daar hebben ze naar mijn telefoon gekeken en zeggen dat alles goed is. Er is inderdaad volgens hen een groot probleem met het netwerk, maar de klantenservice moet dit oplossen. Hoezo kastje naar de muur verhaal.
Ik ben er helemaal klaar mee, baal dat mijn abonnement nog vast staat anders was ik al lang weg geweest. Belabberde service, afspraken niet nakomen. Ik wil geen ‘klant’ zijn van z’n bedrijf. Want ik krijg het idee dat Odido me als vuil behandeld en het wel lekker vindt dat er geld binnen komt terwijl ik continu problemen heb.