Beste,
Ik heb sinds 05/11 het multisim abbo geactiveerd en dacht dat alles goed werkte (kan met telefoon uit en wifi op watch uit bellen, “antenne” symbool is groen en heb 4 streepjes signaal sterkte).
Tijdens een wandeling vandaag kwam Ik er achter dat hij de hele tijd aangaf dat er geen data verbinding was (wilde muziek streamen). Als ik dan naar “instellingen” “mobiel netwerk” ga zie ik t-mobile met een groene vink, status zegt echter “geen verbinding” terwijl ik wel kan bellen.
Alle andere functies die een data verbinding vereisen (spotify, tuneIn etc.) geven aan dat er inderdaad geen (data)verbinding is.
Ik zag ook wat screenshots van mensen die een foto hadden gemaakt van de watch app op de iPhone met een geactiveerde verbinding en daar stond allemaal data onder. Ik zie alleen het abonnement en verder niets.
Het betreft een AW6 (cellular uiteraard) OS 8.1 en iPhone 12 Pro IOS 15.1.1
Iemand enig idee wat ik fout doe of hoe ik de data aan de gang krijg? Ik heb de watch al een keer een harde reset gegeven, uit/aan cycle, telefoon uit/aan en het abonnement al een keer verwijderd van de watch en opnieuw gekoppeld, maar dat bood allemaal geen oplossing..