Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra multisim werkt niet

  • 19 June 2024
  • 39 reacties
  • 313 Bekeken

Ik krijg mijn Apple Watch niet geconfigureerd met internet ik krijg de foutmelding :Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

iemand nog een idee aangezien ik anders twee weken moet wachten op service?

dank 

Oké 👍 


Hoi Pharwin,

 

zie onderstaand:

Het gaat om een Apple Watch 8 (A2775) met Watch OS 10.5. 
IPhone 13 draait op IOS 17.5.1

Het telefoonnummer welke is ziet is van mijn vrouw, het contract staat op haar naam. 
Op de foto zie je wat ik te zien krijg. 
 

Hartelijke groet,

 

René

 


@V1nce ik heb vernomen dat er toch nog cases nodig zijn, zodat ze nader onderzoek kunnen doen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1404, kan dat kloppen? 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Ik zag dat je al wat info had gedeeld, maar ik kan niet zien welke wat is. Zou je specifiek erbij kunnen zetten wat het is? Dan kan ik gelijk een case voor je doorzetten! 

 

iPhone 15 PRO

type: MTUX3ZD/A

iOS: 17.5.1

Apple Watch Ultra 2

type: MRF63NF/A

WatchOS: 10.5

Activatie tijdstip van de multisim: Bevestiging ontvangen op 18 juni


@René Lieke Thanks! Ook voor jou heb ik zojuist een case doorgezet (casenummer: 71581049). 

@V1nce Thanks voor de info! Voor jou heb ik ook zojuist een case aangemaakt en doorgezet (casenummer: 71581252). 

Zij zullen dit voor jullie onderzoeken en binnen 14 dagen bij jullie terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 
 


Goedemorgen Pharwin,

Vanochtend om 07:15 is het gelukt om de Multisim aan te vragen en te activeren. 


Hi Pharwin, mijn dochter drukte je weg vanwege onbekend. De SE doet het net, is gekocht bij Amac in Nederland. De ultra doet het nog niet. Bedankt voor jullie hulp. Volgende keer beter mij bellen eindigend op 08. Groet Freek 


@René Lieke Fijn dat het weer lukt en bedankt voor het doorgeven! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

@freek.emming Zelf bel ik niet, mijn collega's van het IT-team proberen je altijd zelf telefonisch te bereiken als er een oplossing is of als er meer informatie nodig is om het e.e.a. uit te sluiten. Fijn dat de SE het doet! Zou je het opnieuw kunnen proberen voor de Ultra? Ik heb inmiddels van een paar klanten vernomen dat het weer werkt. Ik zie dat ze je case nog niet hebben geüpdatet, dus daar zal nog meer duidelijkheid uit komen! 


Hi Pharwin, de ultra doet het nu ook. Bedankt voor de hulp en snelle service. Groet Freek 


@freek.emming Fijn dat de Ultra het nu ook doet, daar ben ik erg blij mee en bedankt voor het doorgeven! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en heel veel pleziet met je Watch i.c.m. onze Multisim! 😄


Hoi Pharwin,

 

Helaas lukt het bij mijn Apple Watch serie 9 nog niet om via de Watch app een multisim te kopen en te activeren. Via de website kan ik alleen een multisim voor Android aanschaffen, maar ik heb hier ook al gelezen dat dat niet werkt. 

Ik krijg dezelfde melding als iedereen hierboven noemt.

 

Ik heb een iPhone 14 Pro Max,  model A2894 of MQ9T3ZD/A

IOS 17.5.1

Apple Watch serie 9, 44 mm

Model A2984

WatchOS versie 10.5

Aanbieder Odido NL 58.2

Laatste 4 cijfers mob.nr: 2058

 

Kun je voor mij ook een case aanmaken. Ik heb vorige week wel 4 keer telefonisch contact gehad, en ze zouden een netwerk ticket uitzetten naar de technische dienst, maar ik heb nog niks terug gehoord.

 

Heel erg bedankt alvast en groet van Ingrid

 

 


@V1nce ik heb vernomen dat er toch nog cases nodig zijn, zodat ze nader onderzoek kunnen doen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1404, kan dat kloppen? 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Ik zag dat je al wat info had gedeeld, maar ik kan niet zien welke wat is. Zou je specifiek erbij kunnen zetten wat het is? Dan kan ik gelijk een case voor je doorzetten! 

 

iPhone 15 PRO

type: MTUX3ZD/A

iOS: 17.5.1

Apple Watch Ultra 2

type: MRF63NF/A

WatchOS: 10.5

Activatie tijdstip van de multisim: Bevestiging ontvangen op 18 juni

@Pharwin van Odido Het werkt nu. Bedankt!


Hi @Inky1966, bedankt voor alle informatie! Heb je je Apple Watch bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? En wil je het modelnummer eens voor me double checken? Klopt het dat het A2894 is of bedoel je toevallig de A2984? De A2894 staat namelijk niet op de lijst met beschikare Watches op ons netwerk. En gaat het om 06-nummer **58? Op dit nummer zie ik namelijk geen case voor de technische dienst. Laat het me maar weten, dan duik ik er voor je in! 😄


Hoi Marciano,

 

 Het moet inderdaad A2984 zijn maar dat had ik ook geschreven😅. Ik heb mijn Apple Watch elders aangeschaft. Het gaat inderdaad om het 06-nummer met 58 aan het eind. Vervelend dat er nog geen case is aangemaakt. Ik heb 4 keer gebeld en mij werd verzekerd dat er al een case was aangemaakt. Maar als je ermee aan de slag wilt, heel graag!! 

groet Ingrid 


Hallo @Inky1966 van harte welkom op onze Community! Ik neem het stokje van mijn collega even over. Je had 1 cijfer verkeerd vermeld in het modelnummer, waardoor hij ging twijfelen haha, maar geen probleem. Ik zie dat je nu het juiste modelnummer hebt gedeeld! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71717513). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen en mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Reageer