Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra multisim werkt niet

  • 19 June 2024
  • 39 reacties
  • 308 Bekeken

Ik krijg mijn Apple Watch niet geconfigureerd met internet ik krijg de foutmelding :Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

iemand nog een idee aangezien ik anders twee weken moet wachten op service?

dank 

39 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @J.dklijnjan, van harte welkom op onze Community! Ik vermoed dat er een technisch issue vanuit onze kant speelt, aangezien je niet de enige bent die dit heeft. Ik wil daarom gelijk een case doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken. Ik kom helaas geen abonnement tegen als ik op je e-mailadres zoek. Zou je anders je telefoonnummer in je profiel willen zetten? Zou je ook onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Als je ook een screenshot van de melding met mij kunt delen, ga ik het daarna gelijk voor je doorzetten. Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Apple Watch Ultra 2
watchOS 10.5
DP66VH7C7D

fout melding:

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

 

Reputatie 6
Badge +7

@J.dklijnjan dank voor de toelichting! Ik mis alleen nog wat je te zien krijgt bij aanbiederinstellingen en de iOS (softwareversie) van je iPhone. Zodra ik deze van je heb ontvangen, kan ik het doorzetten! 

Excuses is onderstaande correct?

iOS 17.5.1

Reputatie 6
Badge +7

@J.dklijnjan Yes, top! Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71487932). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid! De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kan verwachten. Ze zullen proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Hallo, ik heb precies hetzelfde met 2 iphones en apple watches… beide verschillende modellen met verschillende software.. ik heb gebeld en er werd doorgegeven dat het aan het account lag en dat ze het op hadden gelost… maar helaas.

Oh jeetje ik hoop dat ze voor ons nu naar een andere oplossing gaan kijken inderdaad. Bij mij werd telefonisch aangegeven dat het intern aan een technisch probleem lag 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo, @J.dklijnjan @freek.emming hebben jullie precies hetzelfde? Zo ja, wat krijgen jullie dan te zien? Is dat dezelfde melding als hierboven wordt aangegeven of gaat het om een andere melding? Is er toevallig al een case doorgezet voor jullie? Zo niet, dan ontvang ik graag onderstaande informatie, zodat ik het voor jullie kan doorzetten! 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

MRG73QF/A

17.5.1

10.5

-

 

MQFX3NF/A

18.0

 11.0

-

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

Ik heb inderdaad dezelfde fout melding als Freek.

Er is nog geen case aangemaakt.

Reputatie 6
Badge +7

@freek.emming Top, thanks! Kun je alleen nog even aangeven welk modelnummer bij welke Watch hoort en welke het is? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik ook verschillende nummers tegen. Kun je het nummer waar het om gaat, in je profiel zetten? Dan weet ik zeker dat ik de goede heb en kan ik daarna een case voor je doorzetten! 

@J.dklijnjan Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen? Dan kan ik ook een case voor jou doorzetten! 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Apple Watch SE 2e generatie

Iphone 12 PRO MAX

Bij aanbieder staat bij beide een streep

 

MRG73QF/A

17.5.1

10.5

-

Apple Watch Ultra

iPhone 15 PRO MAX

MQFX3NF/A

18.0

 11.0

-

 

Het is voor mij het belangrijkste dat de SE het gaat doen, is van mijn dochter.

@Pharwin van Odido  dit is toch al gebeurd? casenummer: 71487932)

Reputatie 6
Badge +7

@freek.emming Top, thanks! Ik heb direct twee cases voor je aangemaakt en doorgezet. De één heeft dit casenummer: 71508851 (die is voor de Apple Watch SE) en de ander: 71508993 (die is voor de Apple Watch Ultra). Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal telefonisch of per mail zijn. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren wegens de drukte. Ze doen uiteraard hun best om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

@J.dklijnjan je hebt helemaal gelijk, excuses! Door alle cases die ik doorzet en informatie die doorkrijg, dacht ik dat het voor jou niet was gedaan. Maar voor jou had ik inderdaad al een case doorgezet! 

Bedankt 🙏 

Bedankt zover hopelijk is er snel een oplossing gevonden.

@Pharwin van Odido kun je voor mij ook een case aanmaken?

 

Apple Watch Ultra 2

MRF63NF/A

10.5

iPhone 15 PRO

MTUX3ZD/A

17.5.1

Foutmelding: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @V1nce, van harte welkom op onze Community! Cases zijn niet meer nodig. Ik heb zojuist vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak! Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 

@J.dklijnjan Yes, top! Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71487932). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid! De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kan verwachten. Ze zullen proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Goedemiddag bij mij werkt het internet inmiddels dus dat is nog snel opgelost!!

Reputatie 6
Badge +7

@V1nce ik heb vernomen dat er toch nog cases nodig zijn, zodat ze nader onderzoek kunnen doen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1404, kan dat kloppen? 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Ik zag dat je al wat info had gedeeld, maar ik kan niet zien welke wat is. Zou je specifiek erbij kunnen zetten wat het is? Dan kan ik gelijk een case voor je doorzetten! 

Bij mij nog niet opgelost.

De SE komt verder maar na configureren foutmelding kan niet verbinden met server.

De ultra nog hetzelfde, geen veranderingen.

Ook ik ervaar dit probleem met de Apple Watch 8 / IPhone 13

Reputatie 6
Badge +7

@freek.emming dank voor het proberen, maar het issue speelt nog steeds. Ons IT-team doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! 

Hallo @René Lieke, graag wil ik een case voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat zij het bij jou kunnen onderzoeken en je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost. Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie? 

Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6370, kan dat kloppen? Als je bovenstaande informatie met mij kunt delen, zet ik het direct voor je door! 

Reageer