Skip to main content
Beantwoord

Apple watch Ultra 2 multiaim werkt niet

  • 3 July 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Ik krijg de volgende melding:

 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @e.snijders, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim? 
     
  • Welke Watch heb je (met modelnummer)? 

     

  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen? Er staat niet beschikbaar 
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim? 
    Ik heb de Apple Watch gisteren (2 juli 24) bij een Odido Store opgehaald. Volgens mij is dat dan gelijk? 
Reputatie 6
Badge +7

@e.snijders Top, thanks voor de info! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71749157). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer