Skip to main content
Beantwoord

apple watch multisim activeren

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik krijg bijgevoegde foutmelding. Heb al drie keer met klantenservice gebeld maar die hebben geen idee. Help alsjeblieft

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@jk94 top, dank je wel voor de informatie, ik heb nu alles compleet! Het lijkt erop dat er niet niet goed gaat vanuit onze kant. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 77088395. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@jk94, van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken!

Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Ik zie de Multisim bundel (nog) niet terug bij je abonnement. Kun je je Watch als je toestel opnieuw opstarten? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt? Krijg je dan dezelfde melding te zien? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Zou je ook het volgende willen checken: 

1. De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben

Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.

1. De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.

De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)

Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update

1. De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Graag kijk ik met je mee of alles bij je abonnement goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Echter, mis ik alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 1 april 2025

Hi Pharwin,

dank voor je reactie. 
Zie bijgevoegd informatie over m’n sim en Watch. 

de screenshot die ik in m’n eerste bericht deelde is van de Watch app > instellingen > mobiel netwerk. 

iphone heeft iOS 18.3.2 watch heeft een watchOS 11.3.1

• Auteur
  • 2 reacties
  • 1 april 2025

Heb m’n profiel geüpdatet met de gevraagde gegevens 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@jk94 top, dank je wel voor de informatie, ik heb nu alles compleet! Het lijkt erop dat er niet niet goed gaat vanuit onze kant. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 77088395. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen