Skip to main content

Goedeavond,

 

Ik heb vanmorgen de Apple Watch S7 binnen gehad via tmobile. Alleen zegt hij onder het netwerk tabje dat tmobile geen Apple Watch ondersteund. Contact gehad met de klantenservice, naar de winkel geweest. Die kwamen er ook niet uit, die hebben de klantenservice weer gebeld. Maar het bleek een storing te zijn waarmee ze bezig waren het op te lossen. 
 

Maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Moet ik iets doen om het op te lossen? Of is het nog steeds geduld hebben? Is ook nergens iets terug te lezen of vinden over een storing. 

Als de software versie op je iphone nu de laatste beta van ios15 is, dan werkt het niet.  Je zult dan de software via iTunes moeten downgraden naar de laagste release versie. Daar zit wel multi esim ondersteuning in.


Hmmm ik zal zo eens updaten. Misschien dat het daar fout gaat. Ik heb geen beta op mn toestel maar wel ios 15.0.


Je hebt iOS 15.1 nodig.