Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch app herkent Odido netwerk niet

• August 5, 2025
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Ik kan geen multisim voor Apple bestellen en installeren via Apple Watch app zoals aangegeven op de website omdat het netwerk greyed out is:

in General/ About staat er een streepje achter Netwerk Provider, zie foto:

Hoe kan dit opgelost worden?

Hoor graag!

Beste antwoord door kat99

Goedemorgen ​@kat99 dank je wel voor het delen van de informatie! Ik heb gelijk een ticket voor je aangemaakt en doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 79011105. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Je kunt binnen een paar dagen een terugkoppeling verwachten. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌

Bovenstaand verzoek niet meer nodig ​@Pharwin van Odido, het lijkt erop dat alles nu in orde is. Met uitschakelen en opnieuw inschakelen van Iphone en Apple watch vond de Apple watch app nu wel het netwerk waarmee ik de multisim heb kunnen bestellen en activeren.

6 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@kat99, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken. Het lijkt erop dat je niet de enige bent waarbij het niet werkt, want ik zie meerdere meldingen hierover voorbijkomen. Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom wil ik meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Heb je voor mij de volgende informatie: 

• Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Als je ook bovenstaande informatie met mij kunt delen, zet ik het meteen voor je door! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 6, 2025

Hoi ​@kat99, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken. Het lijkt erop dat je niet de enige bent waarbij het niet werkt, want ik zie meerdere meldingen hierover voorbijkomen. Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom wil ik meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Heb je voor mij de volgende informatie: 

• Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Als je ook bovenstaande informatie met mij kunt delen, zet ik het meteen voor je door! 

Dank Pharwin! Profielgegevens zijn aangepast.

• Welke Watch heb je (met modelnummer)? SE (GPS + Cellular 2nd generation) MXGA3QF/A
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 18.5
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch? 11.6 (22U84)
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen? - (niks, zie foto in het vorige bericht)
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim? Deze heb ik dus nog niet

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@kat99 dank je wel voor het delen van de informatie! Ik heb gelijk een ticket voor je aangemaakt en doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 79011105. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Je kunt binnen een paar dagen een terugkoppeling verwachten. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 13, 2025

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido, ik heb nog steeds niks mogen vernemen van het IT-team, kun jij er op aansporen dit op te pakken? Dank alvast!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Bovenstaand verzoek niet meer nodig ​@Pharwin van Odido, het lijkt erop dat alles nu in orde is. Met uitschakelen en opnieuw inschakelen van Iphone en Apple watch vond de Apple watch app nu wel het netwerk waarmee ik de multisim heb kunnen bestellen en activeren.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Kat, superfijn dat het inmiddels in orde is! Ik zie inderdaad in de case dat mijn collega’s het hebben kunnen oplossen. Bedankt voor de terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!