Skip to main content
Beantwoord

Apple watch 9 en multisim werkt niet

• June 19, 2024
  • 40 reacties
  • 683 Bekeken

Toon eerste reactie

40 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • November 22, 2024

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg deze melding

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

• is een Top Poster
  • August 4, 2025

Beste Pharwin,

dank voor de reactie. Onderstaand de informatie:

• nummer klopt inderdaad. 
    Ios iphone: 17.5.1
  • watchos 10.5

en de printscreen:

Hallo, ik heb hier hetzelfde probleem met Apple Watch Ultra 2 ik was bij een Odido winkel en met klant service contact op genomen en er is geen oplossing.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@a_badran van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken. Het lijkt erop dat je niet de enige bent waarbij het niet werkt, want ik zie meerdere meldingen hierover voorbijkomen. Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom wil ik meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Heb je voor mij de volgende informatie: 

• Welke Watch heb je (met modelnummer)? 
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
  • Screenshot van de foutmelding (graag zonder privégegevens)

Als je bovenstaande informatie met mij kunt delen, zet ik het meteen voor je door! 

• is een Top Poster
  • August 5, 2025

@Pharwin van Odido bedankt voor u reactie,

Apple Watch ultra 2

MREG3NF/A

WatchOS 11.6 (22U84)

iOS 18,6

Foutmelding:
Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele
voorzieningen op je Apple Watch.
Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

• is een Top Poster
  • August 5, 2025

Beste Pharwin,

dank voor de reactie. Onderstaand de informatie:

• nummer klopt inderdaad. 
    Ios iphone: 17.5.1
  • watchos 10.5

en de printscreen:

Hallo, ik heb hier hetzelfde probleem met Apple Watch Ultra 2 ik was bij een Odido winkel en met klant service contact op genomen en er is geen oplossing.

@Pharwin van Odido het zelfde deze foto 

• August 6, 2025

Hi ​@Pharwin van Odido , I see from your profile that you’re one of the experts on this issue! I have the same problem. I already requested and configured an esim yesterday. Is something else needed to get the multi sim working?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@a_badran dank voor het delen van de informatie!  Ik heb gelijk een ticket voor je aangemaakt en doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 79010530.  De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Je kunt binnen een paar dagen een terugkoppeling verwachten. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hello ​@john_henry welcome to our community! I would also like to create a ticket for you and forward it to our IT team so that they can investigate. I see that I have almost all the information I need from you. The only thing missing is the date and time when you tried to activate Multisim. Could you share that with me? Then I will forward it for you right away!

• August 7, 2025

Hi ​@Pharwin van Odido , it’s working now. one day after the esim I had a carrier update; the. one day later it allowed me to complete the setup. Thanks!

• is een Top Poster
  • August 7, 2025

Hello ​@john_henry welcome to our community! I would also like to create a ticket for you and forward it to our IT team so that they can investigate. I see that I have almost all the information I need from you. The only thing missing is the date and time when you tried to activate Multisim. Could you share that with me? Then I will forward it for you right away!

Hoi ​@a_badran dank voor het delen van de informatie!  Ik heb gelijk een ticket voor je aangemaakt en doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 79010530.  De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen wegens drukte bij de afdeling. Je kunt binnen een paar dagen een terugkoppeling verwachten. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌

@Pharwin van Odido badankt 🙏

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hello ​@john_henry nice that everything is working correctly now! You're welcome, I'm happy to help. If there's anything else I can do for you, just let me know. De community is here for you. For now, have a great day! 🙌

• is een Top Poster
  • August 8, 2025

@Pharwin van Odido dank u wil, het problem is opgelost het doet weer 💐

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Superfijn om te lezen ​@a_badran en bedankt voor het laten weten!

• August 12, 2025

@Pharwin van Odido ​@Marciano van Odido goedemorgen! Ik heb dezelfde foutmelding bij het (proberen te) activeren van multisim op mijn Apple Watch. Zouden jullie voor mij ook een ticket aan kunnen en willen maken?

• Apple Watch Ultra 2, model nummer MREQ3NF/A
  • iOS 18.5 op de iPhone.
  • WatchOS 11.6 op de Apple Watch

printscreen:

Ik kan de knop wel indrukken maar die leidt naar de website van… KPN (waarschijnlijk vanwege mijn zakelijke eSIM).

ik verneem graag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@FlorisvdP, leuk dat je gebruik wil maken van Multisim! Als je je netwerkinstellingen op je telefoon reset en het dan opnieuw probeert dan zou het nu moeten lukken. Wil je dit voor me proberen? Mocht het niet lukken dan zet ik het graag snel voor je door. Heb je dan alleen nog de volgende gegevens voor me:

• Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
  • IMEI van de Watch: