Mijn Apple Watch 9 blijft de volgende melding geven zodra ik mobiel netwerk wil configureren.
Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.
Al geprobeerd opnieuw op te starten en te installeren. Bij aanbieder staat Odido NL 58.2 en ook niet als gezinslid ingesteld.
Het telefonisch contact met de helpdesk helpt ook niet. De eerste medewerker gaf aan dat de geactiveerde multisim voor Android was, terwijl de tweede medewerker deze weer ging activeren. In de Watchapp staat de knop configureer mobiel netwerk als niet beschikbaar.
Zijn er tips hoe ik dit toch werkend krijg?
Bladzijde 1 / 2
Hallo @Ricardowww, goed dat je dit navraagt! Ik vermoed dat er een IT-issue vanuit onze kant speelt, gezien je niet de enige bent die dit heeft. Ik wil dan ook gelijk een case voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten om het uit te laten zoeken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9354, klopt dat? Zou je ook onderstaande informatie met mij kunnen delen?
Welke iOS versie heeft de iPhone?
Welke WatchOS versie heeft de Watch
Als je ook een screenshot van de melding kunt delen, kan ik deze gelijk in de case vermelden. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste Pharwin,
dank voor de reactie. Onderstaand de informatie:
nummer klopt inderdaad. Ios iphone: 17.5.1
watchos 10.5
en de printscreen:
@Pharwin van Odido
model a2984
@Ricardowww dank voor de toelichting! Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt en doorgezet (casenummer: 71486241). Zij zullen dit onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
ik heb precies hetzelfde melding met mijn apple watch 9 cellular. kan jij ook een case voor me maken? heb ook odido klanten service gebeld maar ze hadden geen idee. Bij een winkel in Zaandam geweest, ze deden niet eens de moeite. Werd meteen verwezen naar klantenservice.
Ik snap niet waarom deze service wordt verkocht als het niet werkt en dat de verkopers en klantenservice niet op de hoogte zijn van dit probleem.
Is er trouwens een eta voor het oplossen van dit probleem voor iedereen of wordt dit case by case behandeld. Ik heb ook een klacht bij Apple gemeld.
Watch os 10.5
apple watch 9 cellular
iphone ios 17.5.1
anmarnazar
Goedemiddag,
Mijn Apple Watch 9 blijft de volgende melding geven zodra ik mobiel netwerk wil configureren.
Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.
Al geprobeerd opnieuw op te starten en te installeren. Bij aanbieder staat Odido NL 58.2 en ook niet als gezinslid ingesteld.
Het telefonisch contact met de helpdesk helpt ook niet. De eerste medewerker gaf aan dat de geactiveerde multisim voor Android was, terwijl de tweede medewerker deze weer ging activeren. In de Watchapp staat de knop configureer mobiel netwerk als niet beschikbaar.
Zijn er tips hoe ik dit toch werkend krijg?
Heb je al een oplossing,bij mij werkt het ook niet
@anmarnazar@Cockie1963 welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Graag wil ik ook een case voor jullie doorzetten.
@anmarnazar Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik meerdere telefoonnummers tegen. Kun je je telefoonnummer in je profiel zetten? Zou je ook datum en tijdstip van activatie met mij kunnen delen? Dan kan ik direct een case voor je doorzetten!
@Cockie1963 Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0953, kan dat kloppen? Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen?
Welke Watch heb je (met modelnummer)?
Welke iOS versie heeft de iPhone?
Welke WatchOS versie heeft de Watch?
Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
Datum en Tijdstip van activatie?
Ik ben vanochtend gebeld door de klantenservice om iets te proberen. Dit was helaas nog niet de oplossing. Ze gingen weer verder met onderzoeken.
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem. Mijn Apple Watch 9 kan ik niet connecten met de e Sim. zou ook graag een oplossing willen. heb de iPhone pro Max 15 en de Apple Watch
@Pharwin van Odido bedankt voor je reactie.
Ik heb je een privébericht verstuurd met de informatie die nodig hebt voor de case.
@anmarnazar Top, thanks voor het sturen van je privébericht met de benodigde informatie! Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71558672). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
@Ricardowww op dit moment speelt het issue nog steeds. Het is toch complexer dan gedacht en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!
Hallo @gerdaKooijman, van harte welkom op onze Community! Zoals je kan lezen, speelt er op dit moment een technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Graag wil ik ook een case voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6538, klopt dat? Zou je onderstaande informatie met mij kunnen delen?
Welke Watch heb je (met modelnummer)?
Welke iOS versie heeft de iPhone?
Welke WatchOS versie heeft de Watch?
Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
Datum en Tijdstip van activatie?
iPhone 15 pro max
Apple Watch 9 cellular
alles is up to date!
24 juni geactiveerd
Er staat dat mijn Odido account niet geschikt is
En het telefoonnummer klopt
mvg
gerda
@anmarnazar klopt eindigt op 0953
iphone 15 pro Max
iwatch 9 cellular
bij alle twee nieuwste software
Weer een stapje verder. Een keer wel de pagina van Odido bereikt enkel is het nooit doorgekomen naar mijn Apple Watch.
@Ricardowww dank voor de toelichting! Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt en doorgezet (casenummer: 71486241). Zij zullen dit onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Nu werkt het helemaal. Netjes opgelost
Echt bij mij nog niet
@Ricardowww Fijn dat het weer werkt en bedankt voor het doorgeven! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
@Cockie1963 Zou je het nu nog een keer kunnen proberen aan te schaffen om te kijken of het werkt?
@gerdaKooijman Dank voor de informatie! Ik heb inmiddels van een paar klanten vernomen dat het weer werkt. Zou je het ook kunnen testen? Mocht het niet werken, ga ik alsnog een case voor je doorzetten!
@Pharwin van Odido bedoel je weer een nieuwe multisim aanschaffen
@Pharwin van Odido hij staat nu op wachten moet ik nog wat anders doen
@Pharwin van Odido bij mij werkt ook perfect sinds
vanochtend al. Hartelijk dank voor je inzet
en klantgerichtheid.
Bij mij geeft hij nog steeds aan dat mijn abonnement niet geschikt is. Dus hij doet het nog niet!
mvg
gerda Kooijman
gE-mailadres verwijderd, plaats aub geen privégegevens openbaar]
@Cockie1963 Zou je zowel je Watch als je toestel opnieuw kunnen opstarten om te kijken of het dan wel werkt?
@anmarnazar Fijn dat het werkt en bedankt voor het doorgeven! Geen probleem en graag gedaan natuurlijk. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en heel veel plezier met je Watch i.c.m. onze Multisim!
@gerdaKooijman Had je toevallig zowel je Watch als je toestel opnieuw opgestart? Als het alsnog niet werkt, ga ik een case voor je doorzetten naar ons IT-team. Je gaf aan dat alles up-to-date is, maar ik kan dit natuurlijk niet uit mijn hoofd weten. Zou je antwoord kunnen geven op de onderstaande vragen:
Welk modelnummer heeft je Apple Watch?
Komt deze Apple Watch uit Nederland?
Welke iOS versie heeft de iPhone?
Welke WatchOS versie heeft de Watch?
Wat staat bij Aanbieder instellingen?
Dan kan ik het daarna voor je doorzetten!
Ook bij mij is het inmiddels gelukt. Dus sim werkt nu
mvg
gerda Kooijman
@gerdaKooijman Fijn dat het is gelukt, dank voor het doorgeven! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en heel veel plezier met je Watch en onze Multisim!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.