Skip to main content
Beantwoord

Apple watch

  • 25 June 2024
  • 11 reacties
  • 83 Bekeken

Goedemorgen,

ik probeer via mij Apple Watch app mijn esim te activeren maar er staat: je odido-NL account komt niet in aanmerking… in de winkel wisten ze niks … kan iemand mij aub helpen!

Apple Watch se gps+cellular
Apple Watch: Watch 10.5 iOS
iPhone : iOS 17.5.1 (21F90)

11 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Zefanja020, van harte welkom op onze Community! Ik heb inmiddels van een paar klanten vernomen dat het weer werkt. Zou je voor me kunnen testen of het bij jou ook weer werkt? Mocht het alsnog niet lukken, ga ik ook een case voor jou doorzetten. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee telefoonnummers tegen. Kun je anders de laatste 4 cijfers van je telefoonnummer delen? Daarnaast ontvang ik ook graag van je wat je te zien krijgt bij aanbiederinstellingen en de datum + tijdstip van activatie voor de Multisim! 

Hallo @Zefanja020, van harte welkom op onze Community! Ik heb inmiddels van een paar klanten vernomen dat het weer werkt. Zou je voor me kunnen testen of het bij jou ook weer werkt? Mocht het alsnog niet lukken, ga ik ook een case voor jou doorzetten. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee telefoonnummers tegen. Kun je anders de laatste 4 cijfers van je telefoonnummer delen? Daarnaast ontvang ik ook graag van je wat je te zien krijgt bij aanbiederinstellingen en de datum + tijdstip van activatie voor de Multisim! 
 

goedenavond .

het nummer waar het om gaat eindigt op: 8954.

het geen wat wat er staat is:je Odido-NL account komt niet in aanmerking en het gebied blijft grijs. 

 

 

Reputatie 6
Badge +7

@Zefanja020 dank voor de toelichting! Ik zie op dit moment geen Multisim actief bij je nummer. Had je het toevallig al geprobeerd door een nieuwe Multisim aan te schaffen? Start voor de zekerheid zowel je toestel als je Watch opnieuw op. Ik hoor graag of het dan wel lukt en zo niet, of je hetzelfde te zien krijgt. Zou je ook de datum + tijdstip van activatie met mij kunnen delen? Dan kan ons IT-team dit beter onderzoeken! Als het alsnog niet lukt, ga ik een case voor je doorzetten! 

Goedemorgen.

ik probeer via mij Apple Watch app me esim te activeren maar er staat: je odido-NL account komt niet in aanmerking. Ik probeer juist een multi sim aan te schaffen maar jullie netwerk houd het tegen.
 

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 6
Badge +7

@Zefanja020  Top thanks! Zou je ook de datum + tijdstip van activatie met mij kunnen delen? Dan kan ik een case voor je doorzetten! 

Beste Pharwin,

Helaas heb ik geen datum en tijdstip van activatie, ik niks kan activeren. 
 

met vriendelijke groet 

zefanja 

Reputatie 6
Badge +7

@Zefanja020 Dank voor de informatie! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71634969). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Beste Pharwin,

Helaas heb ik nog geen antwoord gekregen van uw collega’s . Kunt u mij een indicatie geven hoelang het nog gaat duren .

 

dank alvast .

 

met vriendelijke groet,

 

Zefanja 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Zefanja, ik heb de case er direct bijgepakt en ik lees dat het nu voor je zou moeten werken. Ik zie op dit moment geen Multisim staan. Wil je proberen deze aan te schaffen? Voor je Apple Watch doe je dit als volgt:

  1. Open de “Watch app” op je iPhone..
  2. Ga naar Mobiel netwerk.
  3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
  4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
  5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
  6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
  7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Ik hoor het graag van je!

Beste Marciano,

klopt het dat het nummer eindigt met 8954?

als ik mobiel netwerk open in de Apple Watch van de telefoon , dan staat er : “Je Odido NL account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

 

er gaat dus echt iets niet goed . 
 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Goedemorgen @Zefanja020, er gaat inderdaad iets niet goed. Er stond in de case dat het al was opgelost, maar je geeft aan dat het nog steeds niet werkt. Ik heb direct een nieuwe case voor je doorgezet: 72075976, zodat ze het nogmaals kunnen onderzoeken. Excuses voor het ongemak!

Reageer