Skip to main content

Ben al bijna 1 week op Cyprus maar de app blijft Israël aangeven.

Heb al met een medewerker gechat want bellen gaat niet, beetje kostbaar, is trouwens wel wat de chatbot steeds wil.

Ik heb een abonnement met internet in de eu maar kan mijn abonnement helemaal niet gebruiken?

Moet natuurlijk wel voor je abonnement betalen.

Ik al diverse opties geprobeerd zoals opnieuw opstarten, handmatige netwerkprovider selecteren maar niks helpt.

Ik heb ook al bij anderen gelezen dat zij problemen hebben, toen het nog t- mobile was geen problemen gehad.

Zou graag een compensatie willen ontvangen voor het niet kunnen gebruiken van mijn abonnement waaronder ook bellen valt.

Met welk netwerk ben je op Cyprus verbonden. Het is daar natuurlijk best lastig met zowel turkse als Griekse netwerken. Zoek daarom eeen handmatig naar netwerken en selecteer het  Cyta Vodafone netwerk. Dan kun je gewoon zonder kosten bellen. De app is hierin niet leidend. Je krijgt ook een sms met de tarieven als je in een nieuw land binnenkomt.

Ik heb verschillende geprobeerd en als laatste had ik epic, nu cyta alleen geeft iets vreemds aan zie screenshot

Geen internet dus ik probeer ook maar niet te bellen, ik weet uit ervaring dat dit kostbaar is 

Je kunt wel bellen via Vodafone? Het lijkt er namelijk op dat je abonnement is geblokkeerd voor buiten gebruik.

Bedankt Eric 😊

Reageer