Hoi! Ik heb een abonnement gemaakt met Odido. Ik heb mijn contract gekregen, mijn nummer overgezet naar Odido en paar mails gekregen over informatie. Maar ik heb niet mijn QR-code gekregen om mijn eSIM te kunnen downloaden. Nu ben ik zonder internet en heb ook geen mail gekregen over informatie met een datum... Vanwege de “Nummerbehoud” kan ik ook mijn nummer niet gebruiken want het contract met me oude provider is klaar…
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hi Pharwin, dat is wel gelukt, ik heb nu toegang en gaat alles verder goed. Maar ik heb 2 vragen. Ik heb mijn extra Apple One nog niet gekregen, het zou binnen zijn via sms maar dat is niet gebeurd. In mijn Odido zie ik dat het staat 19.999 mb left maar ik had begrepen dat het unlimited was. Mijn pakket is de unlimited premium. Wat gebeurt als het naar 0 gaat?
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hi Pharwin, dat is wel gelukt, ik heb nu toegang en gaat alles verder goed. Maar ik heb 2 vragen. Ik heb mijn extra Apple One nog niet gekregen, het zou binnen zijn via sms maar dat is niet gebeurd. In mijn Odido zie ik dat het staat 19.999 mb left maar ik had begrepen dat het unlimited was. Mijn pakket is de unlimited premium. Wat gebeurt als het naar 0 gaat? Sorry ik ben niet zo handig met deze forum
Goedemiddag ksearR, fijn om te lezen dat het is gelukt en alles goed gaat! Geen probleem hoor, ik help je hier graag verder mee. Wat betreft je Unlimited data: Je krijgt van ons een dagbundel van 20.000MB. Mocht je deze opmaken, dan bestel je simpelweg gratis en onbeperkt 2GB aan extra data. Op die manier heb je Unlimited data en zal je nooit zonder data komen te zitten. De volgende dag ontvang je dan weer opnieuw 20.000MB.
Over Apple One; wat apart dat je de SMS nog niet hebt ontvangen. Maar geen zorgen, ik heb je zojuist per SMS de activatielink gestuurd. Lukt het hiermee om Apple One te activeren? Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.