Skip to main content
Beantwoord

Alcatel Mifi router

  • 30 december 2024
  • 34 reacties
  • 282 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8982 reacties
  • 30 januari 2025

Volgens mij heb je nog niet de APN IN de alcatel router bekeken. Daar zit de crux, niet in een sim..


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 4 februari 2025

Dat heb ik wel gedaan. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianne, fijn om te lezen dat je alle bovenstaande opties hebt geprobeerd! Niet fijn dat het nog niet is gelukt om verbinding te krijgen. Ik wil direct een case doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling. Om de case volledig te maken, om ze direct meer duidelijkheid te geven wil ik je om het volgende vragen:

  • Kan je controleren of er een software update is?
  • Kan je de Alcatel nog een keer volledig uitzetten voor minimaal 3 minuten. Werkt het daarna weer?
  • Heb je voor mij 3 verschillende voorbeelden van wanneer het niet werkte; het liefst maximaal 3 dagen oud. Een voorbeeld bestaat uit een datum + tijdstip
  • Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment; ochtend, middag of avond?
  • Klopt het dat je te bereiken bent op het 06-nummer met **01 op het eind?

Ik hoor het graag van je en dan zet ik de case (75976712) voor je door. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 10 kalenderdagen. Maar het kan altijd eerder of iets later zijn. Laten we er vanuit gaan dat het eerder opgelost wordt! 😊


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 5 februari 2025

Hoi Marciano,

 

Hoe controleer ik of er een software update is? Er zit geen schermpje op de Alcatel mifi. 

Maar wil het best controleren weet alleen niet hoe.

 

Het apparaatje gaat na niet gewerkt te hebben altijd weer uit. (Voor langer dan 3 minuten) 

 

Die datums zal ik dan opnieuw doen. Want die zijn langer dan 3 dagen oud. Maar als ik het opnieuw doe en het werkt niet dan zijn we daar denk ik toch?

 

Over het terugbel verzoek zal ik even kijken wanneer ik zou kunnen. 

 

Groetjes Rianne 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 8 april 2025

Marciano

 

Maandag 7 april 09.24

Maandag 7 april 09.43

Maandag 7 april 09.50

 

Ik weet niet hoe ik kan controleren of er een software update is. Er zit geen schermpje op.

Ja dat is mijn nummer.

Liever wordt ik niet gebeld maar als het niet anders kan. 

 

Het liefst zou ik willen dat mijn abbonement stopzet. Ik betaal nu al zo lang voor niks en ik heb het inmiddels ook niet meer nodig.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@RianneBok dank voor het delen van de voorbeelden! Je kunt inderdaad niet controleren of het apparaat is voorzien van de nieuwste software, laten we dat voor nu even ter zijde laten. Ik heb direct het ticketnummer voor je doorgezet naar onze technische specialisten. Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 10 dagen telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Houd er wel rekening mee dat het misschien aan de router zelf kan liggen, aangezien de simkaart het wel doet in je toestel. 

Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 april 2025

Hoi pharwin,

 

Dat zei de man aan de telefoon ook toen ik in december belde 

Maar omdat het niet mogelijk was om naar de winkel te komen kwam ik niet verder 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 april 2025
RianneBok schreef:

Hoi pharwin,

 

Dat zei de man aan de telefoon ook toen ik in december belde 

Maar omdat het niet mogelijk was om naar de winkel te komen kwam ik niet verder 

 

Had het over een corrupt iets.  Geen idee meer of hij toestel of kaart zei. Maar omdat het was gekomen na de nieuwe simkaart. Sinds ik die heb gekregen is de router ermee opgehouden. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@RianneBok hmmm wat gek. Ik vermoed zelf dat het aan je Alcatel Router ligt, aangezien je aangaf dat de simkaart het wel doet in je telefoon. Maar laten we eerst afwachten wat onze netwerkspecialisten gaan zeggen, hopelijk komt daar meer duidelijkheid uit! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen