Hoi @Raven76 , welkom bij de community.
T-Mobile biedt een dekkingskaart waar je de te verwachten dekking kunt bekijken. Er is ook een knop aanwezig om via deze kaart een probleem te melden.
Op die dekkingskaart geeft officieel geen problemen. Mijn vriendin heeft een ander abonnement van T-Mobile en een ander merk toestel en heeft sinds zondag ook geen dekking in de woonplaats, zodra ik buiten de woonplaats kom, krijg ik wel weer dekking. Normaal hebben wij allebei een volle bak dekking hier. Begin dit nu heel beu te worden. Wij hebben geen vaste lijn en zijn dus ook niet bereikbaar. Daarbij ben ik nu slecht ter been, en als ik ten val kom, kan ik niet eens 112 bellen. Totaal geen reactie van klantenservice en ben nu al op het punt gekomen dat ik bij T-Mobile weg wil. T-mobile thuis werkt wel gewoon.
@Raven76
Dat lijkt op een probleem met een mast bij jullie, het beste is om een melding op de dekkingskaart te doen zodat de specialisten het kunnen oplossen.